Galaxy Times

"Galaxy Times" - didžiausias ir vienintelis daugmaž periodinis lietuviškas galaktikos laikraštis. Į jį rašo daugelis žaidėjų, kiekvienas jo pasirodymas - šventė, o kiekvienas numeris - istorinė vertybė, kuri kruopščiai saugoma.

Redakcijos adresas - puslapio apačioje ;)



  Nemokamai                          Viso pasaulio GALAXY+ fanai, vienykites!
  ~~~~~~~~~
                          G A L A X Y   T I M E S
                Lietuvos Galaxy serverio oficialus organas

-----------------------------------------------------------------------------
  Nr. 11 (0Bh)           1996 m. rugpjucio 28 d.           Prienai, Lietuva
=============================================================================

                            GameMasterio zodis
                            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                  Sveiki!

  Nepraejo ne dvi savaites - ir mes vel su Jumis. Malonu, kad zaidziat, kad 
rasot, kad siulot, kad skaitot :)

  Ir po ilgesnes pertraukos - vel nauja partija, jau GAME10. Joje zaidzia 31 
rase:
=============================================================================
                            Galaxy Plus GAME10:

    1000Mips      Alvai         AncientEmpire Batai         Bzikai
    DarkLords     Digitals      Dreamland     Faraonai      Feodalai
    Gabber        Goblikai      G_Queen       Invaders      komunistai
    Kordanai      KuKluxKlan    Kurmiai       LER           Moksliukai
    OlimpoDievai  POWERman      Rebels        Repai         Sektors
    Shvelnukai    SpaceRangers  Thunders      UnitedBugs    WhiteRace
    Zverys        
=============================================================================

  Partijoje ejimai bus daromi pagal grafika "1-3-5--", o pilnas grafikas 
atrodo stai taip:

                     Pir  Ant  Tre  Ket  Pen  Ses  Sek 
                   -------------------------------------
            GAME1:         *              *             00:01
            GAME2:    *              *                  00:01
            GAME3:              *              *        00:01
            GAME4:                   *              *   00:01
            GAME5:         *              *             00:01
            GAME6:    *         *         *             00:01
            GAME7:              *                   *   00:01
            GAME8:    *    *    *    *    *         *   00:01
            GAME9:         *         *         *        00:01
            GAME10:   *         *         *             00:01
                   -------------------------------------

=============================================================================

  Siuo straipsniu as noriu pasiulyti Jums tai, ko Jus prasote jau seniai:

                   Rasiu Pavadinimu Autorines Teises (C)

  Skelbiama Rasiu Pavadinimu registracija.  Ji nuo siol veiks  kaip padalinys
prie  GM'o  kanceliarijos, kuri tvarkys  imperatoriui  artimi  asmenys. Rases
pavadinimo registravimas suteikia Jums  isskirtine teise i rases  pavadinima,
musu serveryje siuo vardu negales vadintis jokia kita rase. Ir tai liecia  ne
tik pavadinima, bet  ir panasius (prasme  ar skambesiu) pavadinimus.  Tarkim,
jei uzregistruotas  pavadinimas DeathWarriors,  tai jokia  kita rase  negales
vadintis nei DethWarriors, nei WarriorDeath nei dar kazkaip panasiai.  Tiesa,
kaip zinote, "skestanciuju  gelbejimas yra ju  paciu reikalas". Taip  ir cia.
Autoriniu teisiu  pazeidinejimus turi  priziureti patys  zaidejai. Jie  patys
turetu pareiksti pretenzijas, jei kita rase pasivadino pavadinimu,  kuris, ju
manymu pazeidzia uzregistravusios rases teises.

  Kaip tai atrodo:

  1. Zaidejas, norintis  registruoti savo rases  pavadinima, turi uz  ta rase
zaisti bent vienoje musu  serverio partijoje, bei issilaikyti  toje partijoje
bent  20  ejimu.  Registruojant  pavadinima,  reikia  pateikti  tokio turinio
paraiska:

  Subj: Rases (C)                      
  ------------------------------------------------------------------------
  DeathWarriors
  GAME5, GAME7
  marius@mano.universitetas.lt
  Marius Petraitis
  Kaunas
  15
  Programuotojas, nevedes, mokausi mokykloje, megstu DOOM tipo zaidimus
  ---

  Paraiskos formatas  turi buti  butent toks  - ji  apdoros programa! Subject
eiluteje  reikia  irasyti  "Rases  (C)",  laisko  pirmoje  eiluteje  -  rases
pavadinima,  po  to  partija(s),  kuriose  zaidete  siuo pavadinimu, adresas,
tikras  vardas  ir  pavarde,  gyvenamas  miestas  (ir salis, jei ne Lietuva),
amzius  bei  trumpai  apie  save.   Kai  kas  paraiskose i Galaxy+ isigudrina
tiesiog  parasyti  "Apie  save   nerasysiu".  Si  informacija  nera   saugumo
archyvams, ji naudojama statistikai,  taciau as nepriimsiu paraisku,  kuriose
nebus nurodyta  sios informacijos.   Paraiska turi  buti uzbaigta  simboliais
"---", kurie reiks paraiskos pabaiga.

  2.  Programa,  apdorojusi  paraiska,  duoda  ja  tvirtinti  GM'ui,  ir  jei
paraiska tvarkinga  - ji  tvirtinama. Zaidejas  informuojamas apie  paraiskos
priemima ar nepriemima. 

  3. Rasiu, turinciu (c) sarasas reguliariai spausdinamas "GALAXY TIMES".

  4.  Zaidejas,  turintis  (c)  ir  duodamas  paraiska  naujai partijai, gali
nenurodyti informacijos apie save. Taciau  paraiska gali buti paduota tik  is
to adreso, kuris nurodytas (c) registracijos paraiskoje.

  Laukiu pasiulymu bei papildymu, o siaip - mechanizmas pradeda veikti :)
_____________________________________________________________________________
_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                            Konkurso konkursui
                            ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  ===> From GAME1: Anarchists
  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                         Dar Viena Ideja Konkursui

                          RASES HERBO KONKURSAS,

                         gal kam si ideja patiks?

_____________________________________________________________________________
_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  ===> From GAME1: Anarchists
  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
  Stai musu GALAXY ANKEDOTAS:

        Sutinka Anarchistas Mardaga ir sako:
        -Nusiimk dujokauke.
        -Tai, kad as be jos.
        -Nu ir MORDA...

  Ciau NEVYKELIAI :-) (nepykit:-)

_____________________________________________________________________________
_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                             Zinios is zaideju
                             ~~~~~~~~~~~~~~~~~
  ===> From GAME9: Kelmai
  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Siuoje nuotraukoje Didysis Kelmas kviecia visas Game 9 galaktikos rases
 gyventi taikiai.

      /-------------------------------------------------------------\
     |/-------------------------------------------------------------\\
     ||                                                             ||
     ||                                            |\  |\ |\        ||
     ||             ____ -------___              |\| |/ |/  |       ||
     ||          ---__ -------__   --\            \         |       ||
     ||         |--___--____----____--\             \      /        ||
     ||         |     ----___---       |             |     |        ||
     ||        /        +____+         |             |     \        ||
     ||       |         |____|          \           /      \        ||
     ||      /    -__           ___--|  |          |        |       ||
     ||     /     |\ ----____--- __--|   \        /         \       ||
     ||   /         \__________--         \      /           \      ||
     ||   -____                    ______---    /             |     ||
     ||        -------________-----             -__      ___--/     ||
     ||                                            ------           ||
     |\--------------------------------------------------------------/
     \---------------------------------------------------------------/

_____________________________________________________________________________
_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  ===> From Game5
  ~~~~~~~~~~~~~~~
                               BlackMan Race

     BlackMan  -  tai  zmones ne juodos odos spalvos, o juodai apsirenge. Nuo
 pat  rases  gyvavimo  pradzios nei vienas BlackManas neisivaizdavo, kad butu
 galima  rengtis  ir kitokios spalvos rubais. Ne, jie ne daltonikai - spalvas
 skiria,  savo  planetoj  turi,  mato ir kitokiu spalvu. Bet rengtis kitokios
 spalvos rubais, puosti savo gyvenamas patalpas kitokios spalvos papuosalais,
 -  tai ne tik ne padoru ir slykstu, tai tiesiog sukvailejimas! Beveik visada
 taip issiduoda kitu rasiu snipai.

     Taigi  is isvaizdos jie atrodo kaip ir visiems pazistami humanoidai, tik
 rubai juodi, blyski oda ir hipnotizuojancios juodos akys.

     Kaip  rase  issivyste?  Jokiu  istoriniu  paminklu  po  planetos  gruntu
 nerasta,   nes   jiems  islikti  trukdo  grunto  chemine  sudetis.  Planetoj
 dominuojancios  dujos  yra  ne  deguonis, bet azotas. Todel planetos reljefo
 idubas uzpildes ne vandenilio ir deguonies junginys - H[2]O, o vandenilio ir
 azoto  junginys  -  amoniakas  NH[3].  Pas  BlackMan'us  nera  taip kaip pas
 humanoidus  -  kad  90%  kuno mases sudaro vanduo, pas juos 70% mases sudaro
 amoniakas.  To  pasekoje  ju  kunai yra kietesni (bet elastingi), o taip pat
 delnuose  yra  po  dvi liaukos, pro kurias, iskilus pavojui, gali issvirksti
 azoto  rugsties.  Kuo  dar skiriasi BlackMan nuo humanoidu: tai kad jie nera
 mirtingi! Jie mirsta arba nuo labai nepalankiu gyvenimo salygu arba uzmusti.
 O  uzmusti  juos  nera sunkiau negu humanoidus, gal tik, jei naudosi saltaji
 ginkla, reikes smogti stipriau - kunas tai tvirtesnis.

     Kai  rase  issivyste  tiek, kad jau galejo skristi i kitas planetas, jos
 tikslas  buvo  trys  artimiausios  planetos.  Viena  is  ju  pasirode esanti
 pakankamo dydzio, kad galetu i ja pervezti gyventoju pertekliu, bet problema
 -  ji  buvo  gyvenama.  Toje planetoje gyveno maza humanoidu rase - Freeman,
 kuri  dar  nebuvo  issivysciusi  iki  to, kad galetu skraidyti tarp planetu.
 BlackMan'ai,  nenoredami  tiesmukisko puolimo (kad nebutu nuostoliu) pradejo
 atvezinet  savo snipus. Kaip zinot, jie nuo humanoidu beveik nesiskyre, bet,
 veliau,  kai  Freeman'ai jau suprato, kad tai tikrai kitos rases atstovai ir
 kad  ta rase nusiteikusi atimti is ju gimtaja planeta, ir pradejo kova pries
 juos,  gana  lengvai atskirdavo BlackMan'us is juodu rubu, nes patys pradejo
 nebenesioti juodos spalvos drabuziu. Bet jau buvo per velu - BlackMan'ai jau
 zinojo  visas  ju  technologijas,  visus  gamybos  centrus,  labai daugelyje
 gyvybiskai svarbiu vietu turejo savu zmoniu. Todel po metu nuo to laiko, kai
 Freeman'ai  paskelbe kara paslaptingiems atvykeliams ir po tryju metu nuo to
 laiko  kai  BlackMan  pradejo  slapta  atvezineti  savo snipus, planeta buvo
 BlackMan'u - joje neliko nei vieno Freeman'o, senasias gamyklas, industrijos
 centrus   teko  sunaikinti.  Jie  netiko  BlackMan  rases  daug  aukstesniai
 technologijai.  Todel  liekanu ir siuksliu isvezimui labai tiko kita, naujai
 atrasta maza planeta, nes i ja BlackMan rase savo zmoniu vezti nesiruose.

     BlackMan  rases  medicina taip issivyste, kad galejo zmonems implantuoti
 papildoma atminti, sirdies pakaitala, ir apskritai galejo istatyti bet kokio
 organo  pakaitala,  ir  jis  nebudavo blogesnis, atvirksciai - net geresnis,
 daug  geresnis.  Negalejo  visiskai  pakeisti  tik  smegenu,  bet uztat buvo
 israsta  ir  sekmingai  naudojama  daug  priedu  jom: papildoma atmintis(iki
 500Gb),  greicio  padidinimas, priedas tiksliesiems skaiciavimams atlikti ir
 t.t.  Todel  ilgainiui atsirado tikri Cyborgai, kuriu beveik visi gyvybiskai
 svarbus  organai  pakeisti  dirbtiniais ir kurie pilni ivairiu priedu, pvz.:
 smegenim  arba  akim,  kurie  is  karto nustatydavo judancio objekto greiti,
 atstuma iki jo, mase, atpazindavo is kokios medziagos, taip pat temperatura,
 spinduoliajama elektromagnetini lauka, turejo savybe matyti nakti ir daugeli
 kitu naudingu funkciju.

     Savaime  aisku, kai atsirado pirmieji cyborg'ai, BlackMan'ai pasiskirste
 i  dvi  stovyklas:  vieni  buvo  pries  tokius  dakykus  ir  pries,  kad  ju
 visuomeneje  butu  Cyborgai,  kurie  ir jega ir protiniais sugebejimais buvo
 pranasesni  uz  juos,  o  kiti  tik  uz tai ir patys trosko tapti Cyborgais.
 Kadangi   BlackMan   rase  visada  garsejo  kaip  ieskanti  (ir  surandanti)
 kompromisu,  tai,  kai  jau  Cyborgu  skaicius  isaugo ir tuo paciu padidejo
 nesutarimu,  buvo  nuspresta  sitai  rase  issiskirti. Zmones pasilieka savo
 planetose,  o  Cyborgai  bei  norintys  jais  tapti, iskrenda kur tik sirdis
 geidzia.  Taip  buvo isvengta bereikalingo karo tarp tos pacios rases zmoniu
 ir  Cyborgu.  Zmoniu  valdovas  pasilieka  tas  pats, o kadangi tarp cyborgu
 renkant  valdova  atsirado  net trys patys geriausi, sumaniausi, ir norintys
 vadovauti, buvo pagaminti trys dideli kosminiai laivai, kokio didumo dar per
 visa vystimasi niekas nemate. Kiekvienas is ju talpino po 125 kolonistu vnt.
 ir  po  1000  pramones vnt. Ir isskrido jie i 7,8,9 Galaktikas. Naujoji rase
 vadinasi  BlackCyborg, tai rodo, kad kilusios is BlackMan rases, bet tai jau
 nebe zmones, o Cyborgai.
                                                             Black

_____________________________________________________________________________
_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  ===> From GAME3,GAME5: EvilGeniuses
  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

>  ===> From Game2: Huckrians
>  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
>                          GALAXY PLUS Maskvoje
>
>  Snekant apie sajungas, tai jos sudaromos jau 0-3 turna. Cia kazkas kazkada
>rase kad neapsimoka sudarineti  anksti sajungu, aceit laisvam geriau buti...
>nieko panasaus. Maskvoje nesudaryti sajungos 0-3 turna, reiskia tapti lavonu
>iki 10 turno. Anaiptol neviliojanti alternatyva.

   Va cia as jau neiskenciau ir ikisau savo trigrasi: as noriu patikslinti  -
cia dazniausiai sudaromos ne _sajungos_ (nors buna isimciu, jei susitinka jau
pazystami veikejai), o taikos. O taika ir sajunga skiriasi. Ir as garantuoju,
kad norint dagyventi iki 10 turno nereikia duoti kazkokiu isipareigojimu.

>  O dabar pora  zodziu apie bendravimo  kultura. Ne viename GT numeryje buvo
>pastebeta, kad  siuo atzvilgiu  pas mus  ne kokie popieriai. Taciau Maskvoje
>yra visikai kitaip.  Net arsiausi priesai,  kaip as ir LordOfChaos nesam nei
>viename  laiske  pasiunte  vienas  kito  patys  zinote kur.  Sis LordOfChaos

   Teisingai.  As  pritariu  ir  issakysiu  savo  nuomone siuo klausimu:  Ten
kiekvienas  stengiasi  susidaryti  imidza   ir  ji  islaikyti.  Ir,   zinoma,
ispudinga  imidza.  Rasiu  lyderiai  daznai  visose  partijose  losia   vienu
pavadinimu  (nesakau kad  100%  bet..)  ir  stengiasi  issilaikyti garbingoje
vietoje.

   O jei  nori, kad  tave gerbtu  - turi  gerbti kitus.  Jei tu  karys -  buk
vyras.  O jei  tu pradesi laidyti gerkle,  koliotis bei meluoti tai  zinai...
geriau keisk  pavadinima ir  maldauk GM'o,  kad i  istorija taves  neirasytu.
Arba, jei silpni nervai - pamirsk G+.

>  Dar vienas  dalykas. Maskvoje  galima registruoti savo rases pavadininima.
>Manyciau  ir  cia  butu  galima  ta  pati  padaryti. Uzregistruota rase turi
>pirmuma pries meuzregistruota, t.y. jei as esu Huckrians ir esu uzregisraves
>rases pavadininma,  kitas noredamas  uzsiragistruoti tokiu paciu pavadininmu
>paprasciausiai negales.  Tai suteikia sansa visoms  rasems buti skirtingoms.
>Manau geriausias pvz.  yra game3 (jei neklystu) kur buvo  net trys Warlords.

   Taip,  ten  daugelis  rasiu  turi  (C),  kuris  draudzia  kitam  savo rase
pavadinti  taip  pat  ar  net  panasiai.  Pvz.,  kai  Maskvoje  dar losiau uz
Berserkers, atsirado viena rase pavadinimu Bersekers. Atrodo viskas  tvarkoj.
Skiriasi  viena  raide.   Taciau   kad  ir  nenorejo,  teko  jam   pasikeisti
pavadinima.

>  O veliau visiems naudojant tik ta pati rases pavadinima butu galima rinkti
>net geriausia zaideja, tarkim uz laimejima  ta rase gautu tiek ir tiek balo.
>Butu idomu zvilgteleti i tokius statistinius duomenis, bet cia tik  svajos.

   Na  nebutinai  naudoti  ta  pati,   taciau  ten,  Maskvoje  Galaxy   Times
numeriuose  daznai  buna  imesta  visu  rasiu  istorija:  kokia  rase  kurioj
partijoj lose, kuriose islose,  kuriose isliko iki zaidimo  pabaigos raporte,
is kokio i koki rases  pavadinima keite ir t.t. Zodziu,  niekur nepasislepsi.
Visi gali  suzinoti tavo  praeiti. Taip  pat spausdinami  visu losusiu  rasiu
geriausi reitingai.   Taip pat yra  didele Gineso rekordu  knyga ir dar  daug
daug visko, ko pas mus nera.

   Geriausiai pasiimkit Rusijos GT ir nereikes cia daug sneketi.

Pasiulymas GM'ui:
   Padaryti Copyright (C) rasems.
   Vesti rasiu istorija.

Visiems sekmes galaktikoje. IKI!

Su pagarba,
Gelezinis
_____________________________________________________________________________
_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  ===> From GAME2: Huckrians
  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                             Rasiu  reitingai

 Sveiki visi,

  kiek prisimenate as  paskutini karta siuliau  ivesti rasiu registracija,  o
paskui svajojau apie bendrus rasiu reitingus.

  GM'ui pritarus ir  man kiek pamascius  (o as tokiu  dalykus megstu) priejau
isvados,  kad  bendrus  rasiu  reitingus  galima  pradeti kad ir nuo sekancio
Galaxy Times numerio.

Stai kas reikalinga:
  1. Ivesti rasiu registracija.
  2. Uzregistruoti rase. Vienas zaidejas gali registruoti tik viena rase.  Ir
tik registruotos rases gales patekti i bendra rasiu reitinga.
  3. Kadangi dar nei viena  partija nesibaige, tai uzregistravus rase  siusti
GM'ui (ar jo  patiketam asmeniui) savo  pasiekimus galaktikoje mazdaug  tokia
forma(aisku rasiu  valdovai turi  tarpusavyje susitarti  ar istikruju  dviese
sunaikino  rase,  nes  gali  atsitikti  taip,  kad  ir  trecia gali pareiksti
pretenzijas. Taip  pat patartina  nesukciauti, nes  sudejus atsiustas  zinias
matysis, kas persistenge :) ):

 Game2. Huckrians ir Barbarai sunaikino Paukshcius.
 Is viso zaidziu-suzaidziau vienoje (dviejose, trijose.....) partijose

  Kiekviena karta, ka nors sunaikinus siusti tokios formos pareiskima.  Pagal
tai galima sudaryti rasiu reitingus. Uz rases sunaikinima duoti "1", t.y  jei
viena rase sunaikino dvi rases, tai jos gaus po 0.5, jei trys, tai 0.33.   Uz
pergale  galaktikoje  skirti  10.  Tarkime  imame standartine padeti: zaidima
laimejo keturios rases, tai jos gaus  po 2.5. Kad reitingas butu realus  (nes
vieni zaidzia  trijose partijose,  o kiti  - vienoje)  ir zaidziantys trijose
partijose neatsiplestu,  tai reitinga  dalinti is  zaidziamu-suzaistu partiju
skaiciaus. Kad  reitingas nuobodziai  kiekviena karta  nekiltu, siulau ivesti
ir  reitinga  musancia  taisykle:  tarkime,  jei  rase  iskrenta  is  zaidimo
anksciau nei 15 turnas (riba galima keisti), tai ji gauna "-1".

  Manau kiekvienam butu idomu  pasiziureti, kaip einasi bendroje  saskaitoje.
Todel laukiu GM'o, bei jusu pritarimo :)

                                                              Haris

/=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
| Redakcijos komentaras:
|
  Turbut  neverta  skelbti  reitingo  pagal  isnestas  rases, (Juk jei A rase
isnese 10 rasiu, o rase B -  rase A, tai kuris is ju stipresne?),  tai turetu
atspindeti nugaletoju arba islikusiu  iki paskutiniu ejimu parasyta  partijos
istorija,  netgi  reitingas  pagal  pramone  yra  laikinas  - viska lemia tik
partiju pabaiga, nes  gali rase tureti  ir daugybe pramones  ir technologijos
lygius gerus, o kita, atvaziavus i svecius tik te, te ir dingo pramone... :) 

  Mano pasiulymas  butu toks:  Galima laikrastyje  skelbti laikinus  (tai yra
atspindinciuos  dabartine  padeti  partijoje)  bei  pastovius (pagal partijos
pabaigimo rezultatus) reitingus. Kol  kas galima sudarineti tik  laikinuosius
reitingus,  nes  dar  nei  viena  partija  nesibaige,  (nors  kai kuriuos jau
persiverte i antraja puse) ir pagal tai paskaiciuoti rases bendra reitinga.

  Jei  yra  _rimtai_  nusiteikusiu  tai  daryti  (darbas  tikrai  didelis  ir
reikalaujantis laiko) - kreipkites i redakcija, turiu pasiulymu :)
                                                                            |
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=/

_____________________________________________________________________________
_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  ===> from GAME3,GAME4,GAME5: DarkLords
  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                                "Tik kvailys mokosi is savo
                                                 klaidu"
                                                           Rytieciu patarle

                         Darth Vader welcomes You!

  Na stai as ir vel  cia. Sugrizes perverciau kelis paskutinius  GT numerius.
Turiu pasakyti, kad  kai kurie is  ju - nieko  gero. Bet tai  ne GMo kalte, o
musu, visu tu, kurie losia G+. Na  bet as si karta ne apie tai.  Paskutiniame
(10) GT numeryje  buvo straipsnis, kuri  as siek tiek  noreciau pakomentuoti.
Stai jis:

 H>  ===>> From Game2: Huckrians
 H>   ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 H>                            GALAXY PLUS Maskvoje

 H>  Sveiki  galaksieciai,  manau  visai  verta  pasneketi apie musu kaimynus
 H> (Maskvoje)  Tuo   labiau, kad   lietuviskas ir   maskvietiskas variantas,
 H> ir net pats zaidimo stilius, bei kultura skiriasi. Kadangi

  O skiriasi jie del to, kad Maskvoj serveris jau veika pora metu, o pas  mus
- dar tik  keli menesiai. Maskvoj  jau susidare savas  dalyviu (arba "seniu")
ratas.  Be ju Maskvos G+ butu  lygiai toks pats, kaip kad dabar yra  pas mus.
Visi (beveik visi)  naujokai lygiuojasi arba  bando lygiuotis i  tuos senius.
Aisku, negalima sakyti,  kad santykiai tarp  visu zaideju yra  puikus. Taciau
apie tai bus zemiau.

 H> Gal pirmiausia  apie taisykles ir  zaidimo stiliu. As  kolkas zaidziu tik
 H> game54 ir game57, todel  gali buti, kad mano pastebejimai  yra klaidingi.
 H> Tikiuosi GM'as mane papildys ar pataisys.

  Butent klaidingi. O kodel - ziureti zemiau.

 H> Kaip  jus  zinote,  Makvoje  duodamos  net  trys planetos:  viena-1000 ir
 H> dvi-500. Ir tarp ju atstumai svyruoja tarp 5-15 sv.

  Tiksliau  pasakius,  taip  atsitiko  nuo  game50,  t.y.  pries  kokius tris
menesius.  GMas  paprasciausiai nieko neperspejes  paeme ir pakeite  pradines
salygas  (Maskvos  GMas  yra  kartu  ir  G+  autorius,  jei kas nezino). Kilo
dideles  diskusijos  del  sio  pakeitimo.  As  esu  pries  tokias   pataisas.
Argumentai - zemiau.

 H> Apskritai, Maskvoje yra labai dideli atstumai tarp planetu.   Dazniausiai
 H> isskrides  su transportu  i planeta  esancia uz  30-40 sv.   dar speji ja
 H> kolonizuoti.

  ;) Kai kuriose partijose mano valdu skersmuo siekia 100-150 svm.

 H> Dar pradzioje duodamos trys planetos stipriai keicia zaidimo stiliu,  nei
 H> pvz.  pas mus.  Zaidejai pradzioje  tobulina drive'us.   Kartais net  iki
 H> 3.00.   Kova uz  buvi yra  zymiai ziaurene  negu pas  mus. Jeigu zaidejas
 H>  neturi  ko  kolonizuoti  (o  taip  atsitinka  labai daznai), jis statosi
 H>  laivyna,  stengiasi  sudaryti  sajunga  ir  uzpulti  kaimyna  kuris turi
 H> sakykime 10 planetu. Taip man atsitiko ir

  Butent. Kol G+ pradzioje yra tik  viena planeta, viskas panasu i koki  nors
sena, gerai zinoma geima (pvz.:  Master of Orion, Civilization ir  kt.). Kaip
zinome,  didzioji  dalis  zaideju  skirstoma  i dvi kategorijas: kareiviai ir
ekonomistai.  Ekonomistai   nuo  pat   pradziu  skrupulingai   planuoja  savo
strategija. Jie  bando pasiekti  kuo didesniu  ekonominiu aukstumu, zinodami,
kad ateityje tas labai pravers,  kai ateis laikas itakos zonu  pasidalinimui.
Dazniausiai jie  bando taikiais  budais (liezuvio  pagalba ;))  isygyti nauju
teritoriju. Kaip faktas, turi nedideli aukstu technologiju laivyna.

  Kareiviai  gi  apie  kolonizacija  galvoja  tik  zaidimo  pradzioje.  Jiems
kariavimas  suteikia  daugiau  malonumo  nei  diplomatines  vingrybes.  Labai
daznai "pakisa" kaimyno arba  sajungininko galva po kirviu.  Dazniausiai turi
dideli, ivairiu tech. lygiu laivyna. Taciau turi daugiau planetu, bet  maziau
pramones nei ekonomistai.

  Sie  apibrezimai  nebutinai  turi  atitikti  kiekviena  galaksikieti.   Tai
paprasciausi zaideju grupiu apibudinimai. Tarp ju, kaip ir tarp visu  zmoniu,
gali buti tiek istikimu sajungininku  ir draugu, tiek ir isdaviku  bei sukciu
;) Tai va,  Maskvos GMas, pakeisdamas  taisykles, nieko blogo  negalvojo. Jam
paprasciausiai  patiko  toks  variantas  ir  jis  nutare  ji  isbandyti. Juk,
galvojo  jis,   bus  galima   zymiai  sutrumpinti   partijos  ilgi.   Pradine
kolonizacijos stadija jau ivykdyta -  juk viskas paskui eis greiciau.  Blogai
tiktai, kad  jis pries  tai nepasitare  su zaidejais,  ar bent  jau nepranese
jiems is anksto.

  O  dabar  pabandysiu  pateikti  sio  pakeitimo  pliusus  ir  minusus. Triju
planetu  sistema  suteikia  dideli  malonuma  kareiviams.  Juk  galima   daug
greiciau  uzmusti  kaimyna  ir  pasiimti  jo  teritorijas.  Jeigu  viena rase
uzpuola kitos  dvi -  mirtis garantuota.  Juk dvigubai  padideja abieju pusiu
laivynas, taciau  besiginanciam dabar  jau reikia  ginti tris  planetas, o ne
viena. Be to, dabar jau jis  negali statyti vien tiktai stovincius laivus.  O
bent jau  vienos, kad  ir 500  planetos praradimas  - didelis minusas zaidimo
pradzioje.  Po  to  seka  garantuota  mirtis.   Kaip  matom,  laimi  tas, kas
greiciau susitaria su  kaimynu ir nuvaziuoja  musti kito. Kitaip  neimanoma -
labai jau  arti vienas  kito zaidejai  randasi. Pliusai  gali buti tik tokie,
kad zaidimo pradzioje galima  gamyba  padalinti i  tris dalis. Be to,  rysium
su aktyviais kariniais veiksmais partija sutrumpeja koki 20-cia ejimu.  Siaip
ar taip, man toks variantas labai  nepatinka, nes as vertimu pati procesa,  o
ne jo pasekmes.

 H> puls  zaidimo pradzioje  lenteleje as  esu PENKTAS  (tik pagalvokit  tarp
 H> profu)..." Todel, kai buvau uzpultas, neturejau nei vieno karinio  laivo!
 H> O  mane uzpuole  greitai, 5  turna.   Uzpuole kaimynai LordOfChaos, kurie
 H> neturejo kur kelti kolonistu...

  Visu  pirma  -  nereikia  miegoti.  Reikia  zinoti apie savo kaimyna viska,
pradedant nuo  jo pomegiu,  o baigiant  jo priesu  ir draugu  sarasu. O  visu
antra  -  nereikia  galvoti,  kad  cia  visi  protingesni uz tave. Kai kurie,
galbut, tik  daugiau patyre,  bet tai  ir viskas.  Naujoku Maskvoje buna koki
30%,  kai  tuo  tarpu  tikru  seniu  -  geriausiu  atveju  20%.  Visi  kiti -
paprasciausi eiliniai zaidejai. Taip kad salygas visi turi vienodas.

 H> Taip, kad  Maskvoje gaves daug  planetu net tik,  kad negali sokineti  is
 H> laimes, bet turi  gikluotis ir dziaugtis, kad  si turna dar niekas  taves
 H> neuzpuole.

  ;) Ginklai beveik visada  yra gerai, bet kartais  kaimynams del to gali  ir
nepatikti ;) Kaip  jau minejau, reikia  mokytis malt liezuviu  (arba tarskint
klava).

   H> Maskvoje musiai prasideda JAU 5 turna.  Islieka nedaugelis.
  Va butent.  Vieno HW  atveju (G+  v1.5), musiai  normaliai prasideda  25-30
turnu.  Aisku,  buna ir isimciu  - pavyzdziui, senos  saskaitos, geru planetu
nebuvimas, kaimynas tave izeide... Taciau patys galutiniai musiai arba,  kaip
daugelis vadina - Armagedonas, prasideda 40-50 turnu.

 H>  Snekant  apie  sajungas,  tai  jos  sudaromos  jau 0-3 turna. Cia kazkas
 H>  kazkada  rase  kad  neapsimoka  sudarineti anksti sajungu, aceit laisvam
 H> geriau buti...  nieko panasaus. Maskvoje  nesudaryti sajungos 0-3  turna,
 H> reiskia tapti lavonu iki 10 turno. Anaiptol neviliojanti alternatyva.

  Vel gi. Tai  tinka dabartinems partijoms  Maskvoj, taciau visiskai  netinka
musu  serveriui.  Anksciau  (iki  game50)  budavo  taip:  naujokai sudarinejo
sajungas jau  0 turnu,  kadangi bijojo,  kad juos  uzmus veteranai  (juokinga
vienok, visi naujokai  galvoja, kad visi  juos nori uzmusti  ;)), normalus gi
zaidejai sudarydavo sajungas tada, kai turedavo bendra tiklsla, t.y.  pergale
partijoj arba pasipriesinima  kitai sajungai. Aisku,  yra ir isimciu,  tokiu,
kaip is  partijos i  partija pereinantys  alijansai, taciau  tokiu yra  labai
mazai.  Noriu tarti pora zodziu  apie "senius". Maskvoje jie - G+  sirdis. Be
ju G+ nebutu tuo, kuo yra dabar. Savaime suprantama, kad jie daro  atitinkama
spaudima jaunesnei kartai.  Taigi, sie jau  nuo pat "mazumes"  pazista senius
ir juos  gerbia. Truputi  prisibijo ju,  taciau tuo  pat metu  svajoja tureti
toki sajungininka  arba priesa.  Ir nesvarbu,  kad seniai  labai retai laimi.
Tai turi savo priezastis, bet apie tai kita karta.

 H>  Nezinau  kaip  zmones  zaidzia  paskutines  musiskese galktikose (mat as
 H> zaidziu tik game2) bet  savo kaimynus lietuviskame G+ susizinojau  per 10
 H> turnu.  Maskvoje tai pilmnai padaroma per 0 turna!!! Tai mane  labiausiai
 H> nustebino.   Niekas neslepia savo  koordinaciu, visi nori  (bent dauguma)
 H> suzinoti savo kaimynus ir uzmegsti draugiskus santykius. Tam  dazniausiai
 H> naudojami brodcast'ai.

  Taip, sito gero gauni po penkis  ir daugiau kiekvienu turnu (nuo 0  iki 5).
 O  del  koordinaciu  slepimo  -   juokingas  polinkis.  Juk  bet  kas   gali
issiaiskinti, atskrides  pas tave  su dronu.  O kai  isaiskes, kad slepei svo
koordinates, gali pagalvoti, kad esi  nesaziningas, o tada jau lauk  mirties.
Pas mus gi visi labai itarus ;) Savo koordinates laiko karine paslaptim.

 H>   Stai kokia zinute man padare didziuli ispudi. Ji atejo is rases
 >> Œė - ¬Øą­ ļ ą į , ®« ¢į£® ę­ļé ļ ¬Øą Ø įÆ®Ŗ®©įā¢Ø. Œ®¦­®,
 >> ­ ¢ą­®, ¤ ¦ ­ §¢ āģ ­ į Æ ęØäØįā ¬Ø. Œė ÆąØ§ė¢ ¬ ®ź¤Ø­Øāģįļ
 >> ¢į  į¢ā«ė įØ«ė ķā®© £ « ŖāØŖØ Æ®¤ ®¤­Ø¬ §­ ¬­¬. ˆ, į«Ø
 >> Æ®­ ¤®Øāįļ,  ¤ āģ ®© ā¬­ė¬ įØ« ¬, Ŗ®ā®ąėå Æą¤®įā ā®ē­®.  Œė
 >> å®ā«Ø ė ­ « ¤Øāģ ¬Øą­ė ®ā­®č­Øļ į ­ čØ¬Ø į®į¤ļ¬Ø, ¤  Ø ­
 >> ā®«ģŖ®. ˆ į«Ø Ŗ®¬ć-ā® ا ­ čØå ¤ąć§© Æ®­ ¤®Øāįļ Æ®¬®éģ
 >> ¤«ļ ®āą ¦­Øļ  ā¬­ėå įØ« - §­ ©ā, ēā® ¬ė ¢į£¤  £®ā®¢ė 
 >> Æą¤®įā ¢Øāģ...   Saint.

  Pirmas taip vadinamo chiainiko pozymis - siulyti amzina taika ir draugyste,
paremti drauga  nelaimeje ir  t.t. Va  tokie ir  sudarineja sajungas  pirmais
turnais. Normalus zaidejas parasytu mazdaug tokio stiliaus zinute:

  "Prasyciau atsiliepti rases, gyvenancias  40 svm atstumu nuo  #13 sistemos.
Mes turime daug ka aptarti."

  Aisku,  pasitaiko  zaideju  su  ryskiais  literaturiniais  talentais. Tokiu
zinutes buna ilgos  ir nuobodzios, bet  turinys buna panasus.  Na o po  to su
tais, kurie atraso, buna sudaromos  taikos sutartys n ejimu. Po  to prasideda
miegaliu  ir  kvailiu  medziojimas,  o  paskui  jau  ir pasyvesniu arba labai
aktyviu kaimynu virskinimas ;)

 H> Tai  galbut tiek  apie zaidimo  stiliu.   A, tiesa  vienas idomus dalykas
 H> atsitiko. Manau  jis nera iprastas  net pacioje Maskvoje.   Isiliepsnojus
 H> karui  tarp  manes  ir  LordofChaos vyko visokie diplomatiniai  veiksniai
 H> (tegul  kalbininkai  mane  pataiso  :)),  kuriu metu as ciut  LordOfChaos
 H> nesupykdziau su ju sajungininkais.

  Nu jau nu jau ;) Noreciau isgirsti tokia istorija. Mano adresa galit matyti
antrasteje.

 H> LordOfChaos taip pat norejo atmusti mane nuo sajungininku, bet  nepavyko.
 H> Ir  jisai (LordOfChaos)  nuprende mane  naikinti visose  galaktikose, kur
 H> tik jam pavyks mane rasti!!! Ir stai mes susitikome game57. As  palaikiau
 H> jo  ideja. Taigi,  dabar mes  musimes, kur  tik susitiksime  :) Tai  gana
 H> idomu, bent man patiko.

  Siaip  LordOfChaos  nera  naujokas,  ir  man  labai  keista,  kad  jis taip
 nusprende.

 H> O dabar pora zodziu apie bendravimo kultura. Ne viename GT numeryje  buvo
 H>  pastebeta,  kad  siuo  atzvilgiu  pas  mus  ne  kokie  popieriai. Taciau
 H>  Maskvoje  yra  visikai  kitaip.   Net  arsiausi  priesai,  kaip  as   ir
 H> LordOfChaos nesam  nei viename laiske  pasiunte vienas kito  patys zinote
 H> kur. Sis LordOfChaos laiskas labiau sunervavo

  Va butent. Kiek kartu as rasiau,  kad tai garbes dalykas kreiptis vienas  i
kita Jus, o ne tu. O siusti savo priesininka i kuri nors gala - tai  visiskas
saves negerbimas. Noreciau, kad GMas  tokius zaidejus atjungtu nuo G+  - tegu
mokosi bendravimo  kulturos. Dar  karta kartoju  - Jusu  sekme priklauso  nuo
Jusu paciu.   Nesvarbu, kad Jus  nemokat kariaut ar  vystytis, statyti laivu,
strategiskai mastyt.  Vikas ateina  su laiku  ir patyrimu.   Svarbu noras  ir
sugebejimas  pateikti  save  kitiems.   Jei  Jus  pasirodysit  kaip   malonus
pasnekovas  ar  siaip  geras  zmogus  (t.y.  laikantis duota zodi, sugebantis
pasakyti tiesa tada, kada  reikia ir pan.) -  Jus gyvensit gana ilgai.  Kitas
reikalas, jei Jus norit turet kruva  priesu. Bet ir tada neverta keikti  savo
priesininko  ar  zeminti  ji.  Kovoti   su  stipriu,  protingu  ir   mandagiu
priesininku  -   didziausias  malonumas.   Elkites  su   kitais  taip,   kaip
noretumete, kad kiti su  Jumis taip elgtusi. Ir  dar viena dalykas -  mokekit
pralaimeti.

 H> Apie toki dalyka, kaip sajungos isdavima ir snekos ngali buti.  As

  Deja  ne.  Daznai  buna,  kad  zaidimui  einant  i  pabaiga  pradeda kovoti
buvusieji  sajunginikai.  Sajungininko   isdavimas  -  ne   toks  jau   retas
reiskinys.

 H> REUNION (LordOfChaos sajunginike) ir ne tik as buvo siulomi pasakiski

  O sito veikejo tai tik antroji partija ;)

 H> turtai.  Jiems net neapsimokejo pulti, nes turejo planetu, kurias  galejo
 H>   vystytis,   bet   mane   puole   vien   todel,   kad  buvo  LordOfChaos
 H> sajungininke!!!!  Sajungos  nario nuomone bei pageidavimai  yra iskeliami
 H>  iki  padebesiu.    Pagalba  niekada   neatsakoma.  Kitos   sajungininkes
 H> interesai yra visada pirmoje vietoje!

  O cia tai teisybe. Sajungininko interesai visada turi buti pirmoje vietoje.
Kitaip sajunga nera verta nei skatiko.

 H>  Informacijos  keitimasis  yra  taip  labai  greitas  ir efektyvus. Nieko
 H>  niekada  nereikia  raginti,  jeigu  kas  ka isniukstinejo, tuoj pat buna
 H> viskas  pranesta. Kartais  net galrepais  apsikeicia!   Visi veiksmai yra
 H> suderinti iki smulkmenos. Niekas nesielgia

  Na  o  su  situo  as  nesutinku.  Visur  yra ivairiu zmoniu. Jeigu kas nors
pamete informacijos, tai dar nereiskia,  kad jis jau bus geras  sajungininkas
ar panasiai. Paprasciausiai  taip siekiama savu  tikslu. Neuzmirskit, kad  G+
yra vadinama virtualia realybe. Prisede prie galrep'o uzmirskit, kad tai  tik
zaidimas. Stenkites  ilysti i  kiekvieno rases  lyderio kaili  ir nuspeti  jo
veiksmus, kai darysit ejima.

 H> savavaliskai.   Aisku tam turi  reiksmes ir   tai, kad Maskvoje  serveris
 H> skambina zymiai daziniau negu cia.  Ten per diena  speji issiust  laiska,
 H> gaut atsakyma ir dar karta issiust.

  Maskvoj  serveris  veikia  kiaura  para  be  sustojimu.  Del  to jis ir yra
sertifikuotas,  t.y.  mokamas.  Taip  taip,   mokamas.  Jei  Jus  dar   nieko
nemokejot, tai dar nereiskia, kad  to nereiks daryti ir ateityje.  Lietuviams
nereikia  moketi  tik  todel,  kad  Lietuvoj  nera Relkom'o igalioto atstovo.
Greitai GMas  zada ivesti  nuolatini mokesti.  Va tada  visiems teks  moketi,
norint zaist. Dabar gi kiti zmones  moka ir uz tokius "veltedzius" kaip  mes.
Ir ju atsiliepimai  apie veltedzius tikrai  nera labai draugiski  (aisku, yra
ir  isimciu).  Taigi,  dziaukites  galedami  losti  NEMOKAMAME   LIETUVISKAME
serveryje.   Ir  tik  nuo  musu  priklauso  sio  serverio ateitis. Manau, jei
atsirastu  sponsoriu,  serveris  galetu  pradeti  dirbti ir istisa para. Tada
informacijos kaita labai padidetu...

 H> Dar vienas dalykas. Maskvoje galima registruoti savo rases  pavadininima.
 H> Manyciau ir cia  butu galima ta pati  padaryti.  Uzregistruota rase  turi
 H>  pirmuma  pries  meuzregistruota,  t.y.  jei  as  esu  Huckrians  ir  esu
 H>  uzregisraves  rases  pavadininma,  kitas noredamas uzsiragistruoti tokiu
 H>  paciu  pavadininmu  paprasciausiai  negales.   Tai suteikia sansa visoms
 H> rasems buti skirtingoms. Manau geriausias pvz.  yra game3 (jei  neklystu)
 H> kur buvo net trys Warlords.

  Yra truputi  ne taip.  Rase gali  registruotis bet  kokiu pavadinimu.  GMas
niekuo neisipareigoja. Viska  kontroliuoja patys zaidejai.  Buvo ir man  toks
atvejis:   atsirado  rase,  kurios  pavadinimas  skambejo taip: "VaderWorld".
Kaip  matote,  nelabai  panasu  (ir  copyright'o  taisykliu  tai   nepazeide,
taciau...), bet as  priverciau jos savinika  prizadeti, kad jis  daugiau taip
nesivadins. O jeigu atsiranda  rase, pazeidusi registruotos rases  pavadinimo
taisykles,  tai   pagal  pirma   registruotos  rases   savininko  reikalavima
pazeidejo  pavadinimas  buna  pakeiciamas  priverstinai. Bet jei, pavyzdziui,
Warlords nera registruotas pavadinimas, tai tokiu gali buti kad ir desimt.

 H>  O  veliau  visiems  naudojant  tik  ta pati rases pavadinima butu galima
 H> rinkti net geriausia zaideja, tarkim  uz laimejima ta rase gautu tiek  ir
 H> tiek balo.  Butu idomu zvilgteleti  i tokius statistinius  duomenis...bet
 H> cia tik svajos...

  Speju, kad turejot galimybe zvilgteleti i Orioner'iaus ir SupSup'o  sarasus
;) Na, ir kaip ten as? Na o jei rimtai, tai gal ir nieko butu. Bet to  turetu
imtis koks nors zaidejas, kuris netingetu vartyti GT ir megsta skaiciuoti.

 H> | Redakcijos komentaras: |

 H> O kultura, ar galbut zaidimo stilius is tiesu skiriasi. Ir ne delto,  kad
 H> "jie"  yra "kitokie".   Tiesiog musu  zaidejai dar  galbut kitaip suvokia
 H> zaidima, nors  nemanau, kad tai  yra blogai.   Ir galbut neverta  pas mus
 H> idiegineti  "ju" zaidimo  taisykles ar  panasiai. Tai  yra kaip  kultura,
 H> kurios pakeisti nereikia - ji pati keisis. O bendravimo kulturos  reiketu
 H> mokytis ir priesa gerbti,

  Visiskai sutinku. Tiktai patys zaidejai apsprendzia G+ kokybe. Kuo  daugiau
 cia bus PASTOVIU zaideju, tuo G+ bus idomesnis.

 H> o ne ji  keikti ("Tu, @#%#@%, @#%@#%@#%,%@#%@  "). Ir rimtas priesas  yra
 H> gerbiamas  ne maziau,  nei sajungininkas,  kadangi tik  geri priesininkai
 H> padaro  zaidima idomu,  o zaisti  su kruva  naujoku idomu  nebutu. Del to
 H> fraze:  "Man  butu malonu su Jumis  susikauti" tenai nieko nestebina.   O
 H> bendravimas kazkuo primena lordu ar bajoru

  Dabar kaip tik prisiminiau,  kad niekaip neisejo pakariaut  su Orioner'ium.
Neziurint to, kad mes dalyvavom net dvejose bendrose partijose. Vis  nebudavo
galimybiu pakariaut garbingai, nors jis man pareiske, kad noretu tai padaryt.
Ir ne is kersto, paprasciausiai gera, kai zinai, kad kova bus labai idomi.

 H>  O  del  rases  pavadinimo  registracijos  -  tai turbut reikes padaryti.
 H> Pabandysiu apmesti projekto pavyzdi ir pateiksiu cia.

  Labai  daug  vargo  ir  nereiketu.  Uztenka  tik  isverst  rusiskas   rases
registravimo  taisykles.  Tuo   galiu  uzsiimti  ir   as  ;)  Ir   paskutinis
palinkejimas: te neateina  v1.605 i Lietuva,  nes ji iskraipo  pati G+ tiksla
kaip toki.

  Iki kitu susitikimu!

      WBW -
           Lord Darth Vader

--- Planet Targa, the new seat of the new Empire.
_____________________________________________________________________________
_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  ===> From: Player

  Tikriausiai  dauguma  G+  zaideju  order'ius  raso  su   Galaxy  Viewer'iu.
Galbut kas  nors naudoja  ir GV  progrmavimo kalba,  kuria script'us  ir juos
sekmingai naudoja? Butu idomu suzinoti pasiekimus sioje srityje.

_____________________________________________________________________________
_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                                 Atmintine
                                 ~~~~~~~~~

  1. Straipsnius i  GT reikia siusti  GM'o adresu, pirmoje  eiluteje nurodant
is kokios partijos ir rases rasomas straipsnis.

  2. Vyksta  registracija i  naujas partijas.  Registracijos tvarka  nurodyta
taisyklese,  tik  priminsim,  kad  BUTINA  yra nurodyti norima partijos ejimu
dazni  -  kitaip  Jus  galite  patekti  ne  i  ta  partija, kuria norejote, o
pretenzijos tokiu atveju priimamos nebus...

  3. Klausineti "kada  prasides partijos" neverta  - tik jai  prasidejus visi
zaidejai issyk informuojami asmeniskai.

  4. "GALAXY PLUS" namu puslapiai laukia Jusu:
         http://www.soften.ktu.lt/li/~alabur - lietuviska versija
         http://www.soften.ktu.lt/lo/~alabur - "svepla" versija

                           Iki sekanciu numeriu!
_____________________________________________________________________________
_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
             GALAXY TIMES, oficialus GALAXY+ serverio leidinys
             ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
          Redakcijos adresas: InterNet: marius@2vm.prien.soros.lt
                              Fido:     GALAXY TIMES, 2:470/77.1

         Copyright (c) 1996 by GALAXY+ project, Prienai, Lithuania


gtimes01 gtimes02 gtimes03 gtimes04 gtimes05 gtimes06 gtimes07 gtimes08 gtimes09 gtimes10 gtimes11 gtimes12 gtimes13 gtimes14 gtimes15 gtimes16 gtimes17 gtimes18 gtimes19 gtimes20 gtimes21 gtimes22 gtimes23 gtimes24 gtimes25 gtimes26 gtimes27 gtimes28 gtimes29 gtimes30 gtimes31 gtimes32 gtimes33 gtimes34 gtimes35 gtimes36 gtimes37 gtimes38 gtimes39 gtimes40 gtimes41 gtimes42 gtimes43 gtimes44 gtimes45 gtimes46 gtimes47 gtimes48 gtimes49 gtimes50 gtimes51 gtimes52 gtimes53 gtimes54 gtimes55 gtimes56


www.galaxy.lt
Parašykite mums laišką!

Copyright © by Galaxy+ project, 1996-2013