![]() |
| Galaxy Times"Galaxy Times" - didžiausias ir vienintelis daugmaž periodinis lietuviškas galaktikos laikraštis. Į jį rašo daugelis žaidėjų, kiekvienas jo pasirodymas - šventė, o kiekvienas numeris - istorinė vertybė, kuri kruopščiai saugoma. Redakcijos adresas - puslapio apačioje ;)
Nemokamai Viso pasaulio GALAXY+ fanai, vienykites! ~~~~~~~~~ G A L A X Y T I M E S Lietuvos Galaxy serverio oficialus organas ----------------------------------------------------------------------------- Nr. 11 (0Bh) 1996 m. rugpjucio 28 d. Prienai, Lietuva ============================================================================= GameMasterio zodis ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Sveiki! Nepraejo ne dvi savaites - ir mes vel su Jumis. Malonu, kad zaidziat, kad rasot, kad siulot, kad skaitot :) Ir po ilgesnes pertraukos - vel nauja partija, jau GAME10. Joje zaidzia 31 rase: ============================================================================= Galaxy Plus GAME10: 1000Mips Alvai AncientEmpire Batai Bzikai DarkLords Digitals Dreamland Faraonai Feodalai Gabber Goblikai G_Queen Invaders komunistai Kordanai KuKluxKlan Kurmiai LER Moksliukai OlimpoDievai POWERman Rebels Repai Sektors Shvelnukai SpaceRangers Thunders UnitedBugs WhiteRace Zverys ============================================================================= Partijoje ejimai bus daromi pagal grafika "1-3-5--", o pilnas grafikas atrodo stai taip: Pir Ant Tre Ket Pen Ses Sek ------------------------------------- GAME1: * * 00:01 GAME2: * * 00:01 GAME3: * * 00:01 GAME4: * * 00:01 GAME5: * * 00:01 GAME6: * * * 00:01 GAME7: * * 00:01 GAME8: * * * * * * 00:01 GAME9: * * * 00:01 GAME10: * * * 00:01 ------------------------------------- ============================================================================= Siuo straipsniu as noriu pasiulyti Jums tai, ko Jus prasote jau seniai: Rasiu Pavadinimu Autorines Teises (C) Skelbiama Rasiu Pavadinimu registracija. Ji nuo siol veiks kaip padalinys prie GM'o kanceliarijos, kuri tvarkys imperatoriui artimi asmenys. Rases pavadinimo registravimas suteikia Jums isskirtine teise i rases pavadinima, musu serveryje siuo vardu negales vadintis jokia kita rase. Ir tai liecia ne tik pavadinima, bet ir panasius (prasme ar skambesiu) pavadinimus. Tarkim, jei uzregistruotas pavadinimas DeathWarriors, tai jokia kita rase negales vadintis nei DethWarriors, nei WarriorDeath nei dar kazkaip panasiai. Tiesa, kaip zinote, "skestanciuju gelbejimas yra ju paciu reikalas". Taip ir cia. Autoriniu teisiu pazeidinejimus turi priziureti patys zaidejai. Jie patys turetu pareiksti pretenzijas, jei kita rase pasivadino pavadinimu, kuris, ju manymu pazeidzia uzregistravusios rases teises. Kaip tai atrodo: 1. Zaidejas, norintis registruoti savo rases pavadinima, turi uz ta rase zaisti bent vienoje musu serverio partijoje, bei issilaikyti toje partijoje bent 20 ejimu. Registruojant pavadinima, reikia pateikti tokio turinio paraiska: Subj: Rases (C) ------------------------------------------------------------------------ DeathWarriors GAME5, GAME7 marius@mano.universitetas.lt Marius Petraitis Kaunas 15 Programuotojas, nevedes, mokausi mokykloje, megstu DOOM tipo zaidimus --- Paraiskos formatas turi buti butent toks - ji apdoros programa! Subject eiluteje reikia irasyti "Rases (C)", laisko pirmoje eiluteje - rases pavadinima, po to partija(s), kuriose zaidete siuo pavadinimu, adresas, tikras vardas ir pavarde, gyvenamas miestas (ir salis, jei ne Lietuva), amzius bei trumpai apie save. Kai kas paraiskose i Galaxy+ isigudrina tiesiog parasyti "Apie save nerasysiu". Si informacija nera saugumo archyvams, ji naudojama statistikai, taciau as nepriimsiu paraisku, kuriose nebus nurodyta sios informacijos. Paraiska turi buti uzbaigta simboliais "---", kurie reiks paraiskos pabaiga. 2. Programa, apdorojusi paraiska, duoda ja tvirtinti GM'ui, ir jei paraiska tvarkinga - ji tvirtinama. Zaidejas informuojamas apie paraiskos priemima ar nepriemima. 3. Rasiu, turinciu (c) sarasas reguliariai spausdinamas "GALAXY TIMES". 4. Zaidejas, turintis (c) ir duodamas paraiska naujai partijai, gali nenurodyti informacijos apie save. Taciau paraiska gali buti paduota tik is to adreso, kuris nurodytas (c) registracijos paraiskoje. Laukiu pasiulymu bei papildymu, o siaip - mechanizmas pradeda veikti :) _____________________________________________________________________________ _-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Konkurso konkursui ~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ===> From GAME1: Anarchists ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Dar Viena Ideja Konkursui RASES HERBO KONKURSAS, gal kam si ideja patiks? _____________________________________________________________________________ _-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ===> From GAME1: Anarchists ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Stai musu GALAXY ANKEDOTAS: Sutinka Anarchistas Mardaga ir sako: -Nusiimk dujokauke. -Tai, kad as be jos. -Nu ir MORDA... Ciau NEVYKELIAI :-) (nepykit:-) _____________________________________________________________________________ _-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Zinios is zaideju ~~~~~~~~~~~~~~~~~ ===> From GAME9: Kelmai ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Siuoje nuotraukoje Didysis Kelmas kviecia visas Game 9 galaktikos rases gyventi taikiai. /-------------------------------------------------------------\ |/-------------------------------------------------------------\\ || || || |\ |\ |\ || || ____ -------___ |\| |/ |/ | || || ---__ -------__ --\ \ | || || |--___--____----____--\ \ / || || | ----___--- | | | || || / +____+ | | \ || || | |____| \ / \ || || / -__ ___--| | | | || || / |\ ----____--- __--| \ / \ || || / \__________-- \ / \ || || -____ ______--- / | || || -------________----- -__ ___--/ || || ------ || |\--------------------------------------------------------------/ \---------------------------------------------------------------/ _____________________________________________________________________________ _-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ===> From Game5 ~~~~~~~~~~~~~~~ BlackMan Race BlackMan - tai zmones ne juodos odos spalvos, o juodai apsirenge. Nuo pat rases gyvavimo pradzios nei vienas BlackManas neisivaizdavo, kad butu galima rengtis ir kitokios spalvos rubais. Ne, jie ne daltonikai - spalvas skiria, savo planetoj turi, mato ir kitokiu spalvu. Bet rengtis kitokios spalvos rubais, puosti savo gyvenamas patalpas kitokios spalvos papuosalais, - tai ne tik ne padoru ir slykstu, tai tiesiog sukvailejimas! Beveik visada taip issiduoda kitu rasiu snipai. Taigi is isvaizdos jie atrodo kaip ir visiems pazistami humanoidai, tik rubai juodi, blyski oda ir hipnotizuojancios juodos akys. Kaip rase issivyste? Jokiu istoriniu paminklu po planetos gruntu nerasta, nes jiems islikti trukdo grunto chemine sudetis. Planetoj dominuojancios dujos yra ne deguonis, bet azotas. Todel planetos reljefo idubas uzpildes ne vandenilio ir deguonies junginys - H[2]O, o vandenilio ir azoto junginys - amoniakas NH[3]. Pas BlackMan'us nera taip kaip pas humanoidus - kad 90% kuno mases sudaro vanduo, pas juos 70% mases sudaro amoniakas. To pasekoje ju kunai yra kietesni (bet elastingi), o taip pat delnuose yra po dvi liaukos, pro kurias, iskilus pavojui, gali issvirksti azoto rugsties. Kuo dar skiriasi BlackMan nuo humanoidu: tai kad jie nera mirtingi! Jie mirsta arba nuo labai nepalankiu gyvenimo salygu arba uzmusti. O uzmusti juos nera sunkiau negu humanoidus, gal tik, jei naudosi saltaji ginkla, reikes smogti stipriau - kunas tai tvirtesnis. Kai rase issivyste tiek, kad jau galejo skristi i kitas planetas, jos tikslas buvo trys artimiausios planetos. Viena is ju pasirode esanti pakankamo dydzio, kad galetu i ja pervezti gyventoju pertekliu, bet problema - ji buvo gyvenama. Toje planetoje gyveno maza humanoidu rase - Freeman, kuri dar nebuvo issivysciusi iki to, kad galetu skraidyti tarp planetu. BlackMan'ai, nenoredami tiesmukisko puolimo (kad nebutu nuostoliu) pradejo atvezinet savo snipus. Kaip zinot, jie nuo humanoidu beveik nesiskyre, bet, veliau, kai Freeman'ai jau suprato, kad tai tikrai kitos rases atstovai ir kad ta rase nusiteikusi atimti is ju gimtaja planeta, ir pradejo kova pries juos, gana lengvai atskirdavo BlackMan'us is juodu rubu, nes patys pradejo nebenesioti juodos spalvos drabuziu. Bet jau buvo per velu - BlackMan'ai jau zinojo visas ju technologijas, visus gamybos centrus, labai daugelyje gyvybiskai svarbiu vietu turejo savu zmoniu. Todel po metu nuo to laiko, kai Freeman'ai paskelbe kara paslaptingiems atvykeliams ir po tryju metu nuo to laiko kai BlackMan pradejo slapta atvezineti savo snipus, planeta buvo BlackMan'u - joje neliko nei vieno Freeman'o, senasias gamyklas, industrijos centrus teko sunaikinti. Jie netiko BlackMan rases daug aukstesniai technologijai. Todel liekanu ir siuksliu isvezimui labai tiko kita, naujai atrasta maza planeta, nes i ja BlackMan rase savo zmoniu vezti nesiruose. BlackMan rases medicina taip issivyste, kad galejo zmonems implantuoti papildoma atminti, sirdies pakaitala, ir apskritai galejo istatyti bet kokio organo pakaitala, ir jis nebudavo blogesnis, atvirksciai - net geresnis, daug geresnis. Negalejo visiskai pakeisti tik smegenu, bet uztat buvo israsta ir sekmingai naudojama daug priedu jom: papildoma atmintis(iki 500Gb), greicio padidinimas, priedas tiksliesiems skaiciavimams atlikti ir t.t. Todel ilgainiui atsirado tikri Cyborgai, kuriu beveik visi gyvybiskai svarbus organai pakeisti dirbtiniais ir kurie pilni ivairiu priedu, pvz.: smegenim arba akim, kurie is karto nustatydavo judancio objekto greiti, atstuma iki jo, mase, atpazindavo is kokios medziagos, taip pat temperatura, spinduoliajama elektromagnetini lauka, turejo savybe matyti nakti ir daugeli kitu naudingu funkciju. Savaime aisku, kai atsirado pirmieji cyborg'ai, BlackMan'ai pasiskirste i dvi stovyklas: vieni buvo pries tokius dakykus ir pries, kad ju visuomeneje butu Cyborgai, kurie ir jega ir protiniais sugebejimais buvo pranasesni uz juos, o kiti tik uz tai ir patys trosko tapti Cyborgais. Kadangi BlackMan rase visada garsejo kaip ieskanti (ir surandanti) kompromisu, tai, kai jau Cyborgu skaicius isaugo ir tuo paciu padidejo nesutarimu, buvo nuspresta sitai rase issiskirti. Zmones pasilieka savo planetose, o Cyborgai bei norintys jais tapti, iskrenda kur tik sirdis geidzia. Taip buvo isvengta bereikalingo karo tarp tos pacios rases zmoniu ir Cyborgu. Zmoniu valdovas pasilieka tas pats, o kadangi tarp cyborgu renkant valdova atsirado net trys patys geriausi, sumaniausi, ir norintys vadovauti, buvo pagaminti trys dideli kosminiai laivai, kokio didumo dar per visa vystimasi niekas nemate. Kiekvienas is ju talpino po 125 kolonistu vnt. ir po 1000 pramones vnt. Ir isskrido jie i 7,8,9 Galaktikas. Naujoji rase vadinasi BlackCyborg, tai rodo, kad kilusios is BlackMan rases, bet tai jau nebe zmones, o Cyborgai. Black _____________________________________________________________________________ _-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ===> From GAME3,GAME5: EvilGeniuses ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ > ===> From Game2: Huckrians > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ > GALAXY PLUS Maskvoje > > Snekant apie sajungas, tai jos sudaromos jau 0-3 turna. Cia kazkas kazkada >rase kad neapsimoka sudarineti anksti sajungu, aceit laisvam geriau buti... >nieko panasaus. Maskvoje nesudaryti sajungos 0-3 turna, reiskia tapti lavonu >iki 10 turno. Anaiptol neviliojanti alternatyva. Va cia as jau neiskenciau ir ikisau savo trigrasi: as noriu patikslinti - cia dazniausiai sudaromos ne _sajungos_ (nors buna isimciu, jei susitinka jau pazystami veikejai), o taikos. O taika ir sajunga skiriasi. Ir as garantuoju, kad norint dagyventi iki 10 turno nereikia duoti kazkokiu isipareigojimu. > O dabar pora zodziu apie bendravimo kultura. Ne viename GT numeryje buvo >pastebeta, kad siuo atzvilgiu pas mus ne kokie popieriai. Taciau Maskvoje >yra visikai kitaip. Net arsiausi priesai, kaip as ir LordOfChaos nesam nei >viename laiske pasiunte vienas kito patys zinote kur. Sis LordOfChaos Teisingai. As pritariu ir issakysiu savo nuomone siuo klausimu: Ten kiekvienas stengiasi susidaryti imidza ir ji islaikyti. Ir, zinoma, ispudinga imidza. Rasiu lyderiai daznai visose partijose losia vienu pavadinimu (nesakau kad 100% bet..) ir stengiasi issilaikyti garbingoje vietoje. O jei nori, kad tave gerbtu - turi gerbti kitus. Jei tu karys - buk vyras. O jei tu pradesi laidyti gerkle, koliotis bei meluoti tai zinai... geriau keisk pavadinima ir maldauk GM'o, kad i istorija taves neirasytu. Arba, jei silpni nervai - pamirsk G+. > Dar vienas dalykas. Maskvoje galima registruoti savo rases pavadininima. >Manyciau ir cia butu galima ta pati padaryti. Uzregistruota rase turi >pirmuma pries meuzregistruota, t.y. jei as esu Huckrians ir esu uzregisraves >rases pavadininma, kitas noredamas uzsiragistruoti tokiu paciu pavadininmu >paprasciausiai negales. Tai suteikia sansa visoms rasems buti skirtingoms. >Manau geriausias pvz. yra game3 (jei neklystu) kur buvo net trys Warlords. Taip, ten daugelis rasiu turi (C), kuris draudzia kitam savo rase pavadinti taip pat ar net panasiai. Pvz., kai Maskvoje dar losiau uz Berserkers, atsirado viena rase pavadinimu Bersekers. Atrodo viskas tvarkoj. Skiriasi viena raide. Taciau kad ir nenorejo, teko jam pasikeisti pavadinima. > O veliau visiems naudojant tik ta pati rases pavadinima butu galima rinkti >net geriausia zaideja, tarkim uz laimejima ta rase gautu tiek ir tiek balo. >Butu idomu zvilgteleti i tokius statistinius duomenis, bet cia tik svajos. Na nebutinai naudoti ta pati, taciau ten, Maskvoje Galaxy Times numeriuose daznai buna imesta visu rasiu istorija: kokia rase kurioj partijoj lose, kuriose islose, kuriose isliko iki zaidimo pabaigos raporte, is kokio i koki rases pavadinima keite ir t.t. Zodziu, niekur nepasislepsi. Visi gali suzinoti tavo praeiti. Taip pat spausdinami visu losusiu rasiu geriausi reitingai. Taip pat yra didele Gineso rekordu knyga ir dar daug daug visko, ko pas mus nera. Geriausiai pasiimkit Rusijos GT ir nereikes cia daug sneketi. Pasiulymas GM'ui: Padaryti Copyright (C) rasems. Vesti rasiu istorija. Visiems sekmes galaktikoje. IKI! Su pagarba, Gelezinis _____________________________________________________________________________ _-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ===> From GAME2: Huckrians ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Rasiu reitingai Sveiki visi, kiek prisimenate as paskutini karta siuliau ivesti rasiu registracija, o paskui svajojau apie bendrus rasiu reitingus. GM'ui pritarus ir man kiek pamascius (o as tokiu dalykus megstu) priejau isvados, kad bendrus rasiu reitingus galima pradeti kad ir nuo sekancio Galaxy Times numerio. Stai kas reikalinga: 1. Ivesti rasiu registracija. 2. Uzregistruoti rase. Vienas zaidejas gali registruoti tik viena rase. Ir tik registruotos rases gales patekti i bendra rasiu reitinga. 3. Kadangi dar nei viena partija nesibaige, tai uzregistravus rase siusti GM'ui (ar jo patiketam asmeniui) savo pasiekimus galaktikoje mazdaug tokia forma(aisku rasiu valdovai turi tarpusavyje susitarti ar istikruju dviese sunaikino rase, nes gali atsitikti taip, kad ir trecia gali pareiksti pretenzijas. Taip pat patartina nesukciauti, nes sudejus atsiustas zinias matysis, kas persistenge :) ): Game2. Huckrians ir Barbarai sunaikino Paukshcius. Is viso zaidziu-suzaidziau vienoje (dviejose, trijose.....) partijose Kiekviena karta, ka nors sunaikinus siusti tokios formos pareiskima. Pagal tai galima sudaryti rasiu reitingus. Uz rases sunaikinima duoti "1", t.y jei viena rase sunaikino dvi rases, tai jos gaus po 0.5, jei trys, tai 0.33. Uz pergale galaktikoje skirti 10. Tarkime imame standartine padeti: zaidima laimejo keturios rases, tai jos gaus po 2.5. Kad reitingas butu realus (nes vieni zaidzia trijose partijose, o kiti - vienoje) ir zaidziantys trijose partijose neatsiplestu, tai reitinga dalinti is zaidziamu-suzaistu partiju skaiciaus. Kad reitingas nuobodziai kiekviena karta nekiltu, siulau ivesti ir reitinga musancia taisykle: tarkime, jei rase iskrenta is zaidimo anksciau nei 15 turnas (riba galima keisti), tai ji gauna "-1". Manau kiekvienam butu idomu pasiziureti, kaip einasi bendroje saskaitoje. Todel laukiu GM'o, bei jusu pritarimo :) Haris /=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=- | Redakcijos komentaras: | Turbut neverta skelbti reitingo pagal isnestas rases, (Juk jei A rase isnese 10 rasiu, o rase B - rase A, tai kuris is ju stipresne?), tai turetu atspindeti nugaletoju arba islikusiu iki paskutiniu ejimu parasyta partijos istorija, netgi reitingas pagal pramone yra laikinas - viska lemia tik partiju pabaiga, nes gali rase tureti ir daugybe pramones ir technologijos lygius gerus, o kita, atvaziavus i svecius tik te, te ir dingo pramone... :) Mano pasiulymas butu toks: Galima laikrastyje skelbti laikinus (tai yra atspindinciuos dabartine padeti partijoje) bei pastovius (pagal partijos pabaigimo rezultatus) reitingus. Kol kas galima sudarineti tik laikinuosius reitingus, nes dar nei viena partija nesibaige, (nors kai kuriuos jau persiverte i antraja puse) ir pagal tai paskaiciuoti rases bendra reitinga. Jei yra _rimtai_ nusiteikusiu tai daryti (darbas tikrai didelis ir reikalaujantis laiko) - kreipkites i redakcija, turiu pasiulymu :) | -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=/ _____________________________________________________________________________ _-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ===> from GAME3,GAME4,GAME5: DarkLords ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Tik kvailys mokosi is savo klaidu" Rytieciu patarle Darth Vader welcomes You! Na stai as ir vel cia. Sugrizes perverciau kelis paskutinius GT numerius. Turiu pasakyti, kad kai kurie is ju - nieko gero. Bet tai ne GMo kalte, o musu, visu tu, kurie losia G+. Na bet as si karta ne apie tai. Paskutiniame (10) GT numeryje buvo straipsnis, kuri as siek tiek noreciau pakomentuoti. Stai jis: H> ===>> From Game2: Huckrians H> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ H> GALAXY PLUS Maskvoje H> Sveiki galaksieciai, manau visai verta pasneketi apie musu kaimynus H> (Maskvoje) Tuo labiau, kad lietuviskas ir maskvietiskas variantas, H> ir net pats zaidimo stilius, bei kultura skiriasi. Kadangi O skiriasi jie del to, kad Maskvoj serveris jau veika pora metu, o pas mus - dar tik keli menesiai. Maskvoj jau susidare savas dalyviu (arba "seniu") ratas. Be ju Maskvos G+ butu lygiai toks pats, kaip kad dabar yra pas mus. Visi (beveik visi) naujokai lygiuojasi arba bando lygiuotis i tuos senius. Aisku, negalima sakyti, kad santykiai tarp visu zaideju yra puikus. Taciau apie tai bus zemiau. H> Gal pirmiausia apie taisykles ir zaidimo stiliu. As kolkas zaidziu tik H> game54 ir game57, todel gali buti, kad mano pastebejimai yra klaidingi. H> Tikiuosi GM'as mane papildys ar pataisys. Butent klaidingi. O kodel - ziureti zemiau. H> Kaip jus zinote, Makvoje duodamos net trys planetos: viena-1000 ir H> dvi-500. Ir tarp ju atstumai svyruoja tarp 5-15 sv. Tiksliau pasakius, taip atsitiko nuo game50, t.y. pries kokius tris menesius. GMas paprasciausiai nieko neperspejes paeme ir pakeite pradines salygas (Maskvos GMas yra kartu ir G+ autorius, jei kas nezino). Kilo dideles diskusijos del sio pakeitimo. As esu pries tokias pataisas. Argumentai - zemiau. H> Apskritai, Maskvoje yra labai dideli atstumai tarp planetu. Dazniausiai H> isskrides su transportu i planeta esancia uz 30-40 sv. dar speji ja H> kolonizuoti. ;) Kai kuriose partijose mano valdu skersmuo siekia 100-150 svm. H> Dar pradzioje duodamos trys planetos stipriai keicia zaidimo stiliu, nei H> pvz. pas mus. Zaidejai pradzioje tobulina drive'us. Kartais net iki H> 3.00. Kova uz buvi yra zymiai ziaurene negu pas mus. Jeigu zaidejas H> neturi ko kolonizuoti (o taip atsitinka labai daznai), jis statosi H> laivyna, stengiasi sudaryti sajunga ir uzpulti kaimyna kuris turi H> sakykime 10 planetu. Taip man atsitiko ir Butent. Kol G+ pradzioje yra tik viena planeta, viskas panasu i koki nors sena, gerai zinoma geima (pvz.: Master of Orion, Civilization ir kt.). Kaip zinome, didzioji dalis zaideju skirstoma i dvi kategorijas: kareiviai ir ekonomistai. Ekonomistai nuo pat pradziu skrupulingai planuoja savo strategija. Jie bando pasiekti kuo didesniu ekonominiu aukstumu, zinodami, kad ateityje tas labai pravers, kai ateis laikas itakos zonu pasidalinimui. Dazniausiai jie bando taikiais budais (liezuvio pagalba ;)) isygyti nauju teritoriju. Kaip faktas, turi nedideli aukstu technologiju laivyna. Kareiviai gi apie kolonizacija galvoja tik zaidimo pradzioje. Jiems kariavimas suteikia daugiau malonumo nei diplomatines vingrybes. Labai daznai "pakisa" kaimyno arba sajungininko galva po kirviu. Dazniausiai turi dideli, ivairiu tech. lygiu laivyna. Taciau turi daugiau planetu, bet maziau pramones nei ekonomistai. Sie apibrezimai nebutinai turi atitikti kiekviena galaksikieti. Tai paprasciausi zaideju grupiu apibudinimai. Tarp ju, kaip ir tarp visu zmoniu, gali buti tiek istikimu sajungininku ir draugu, tiek ir isdaviku bei sukciu ;) Tai va, Maskvos GMas, pakeisdamas taisykles, nieko blogo negalvojo. Jam paprasciausiai patiko toks variantas ir jis nutare ji isbandyti. Juk, galvojo jis, bus galima zymiai sutrumpinti partijos ilgi. Pradine kolonizacijos stadija jau ivykdyta - juk viskas paskui eis greiciau. Blogai tiktai, kad jis pries tai nepasitare su zaidejais, ar bent jau nepranese jiems is anksto. O dabar pabandysiu pateikti sio pakeitimo pliusus ir minusus. Triju planetu sistema suteikia dideli malonuma kareiviams. Juk galima daug greiciau uzmusti kaimyna ir pasiimti jo teritorijas. Jeigu viena rase uzpuola kitos dvi - mirtis garantuota. Juk dvigubai padideja abieju pusiu laivynas, taciau besiginanciam dabar jau reikia ginti tris planetas, o ne viena. Be to, dabar jau jis negali statyti vien tiktai stovincius laivus. O bent jau vienos, kad ir 500 planetos praradimas - didelis minusas zaidimo pradzioje. Po to seka garantuota mirtis. Kaip matom, laimi tas, kas greiciau susitaria su kaimynu ir nuvaziuoja musti kito. Kitaip neimanoma - labai jau arti vienas kito zaidejai randasi. Pliusai gali buti tik tokie, kad zaidimo pradzioje galima gamyba padalinti i tris dalis. Be to, rysium su aktyviais kariniais veiksmais partija sutrumpeja koki 20-cia ejimu. Siaip ar taip, man toks variantas labai nepatinka, nes as vertimu pati procesa, o ne jo pasekmes. H> puls zaidimo pradzioje lenteleje as esu PENKTAS (tik pagalvokit tarp H> profu)..." Todel, kai buvau uzpultas, neturejau nei vieno karinio laivo! H> O mane uzpuole greitai, 5 turna. Uzpuole kaimynai LordOfChaos, kurie H> neturejo kur kelti kolonistu... Visu pirma - nereikia miegoti. Reikia zinoti apie savo kaimyna viska, pradedant nuo jo pomegiu, o baigiant jo priesu ir draugu sarasu. O visu antra - nereikia galvoti, kad cia visi protingesni uz tave. Kai kurie, galbut, tik daugiau patyre, bet tai ir viskas. Naujoku Maskvoje buna koki 30%, kai tuo tarpu tikru seniu - geriausiu atveju 20%. Visi kiti - paprasciausi eiliniai zaidejai. Taip kad salygas visi turi vienodas. H> Taip, kad Maskvoje gaves daug planetu net tik, kad negali sokineti is H> laimes, bet turi gikluotis ir dziaugtis, kad si turna dar niekas taves H> neuzpuole. ;) Ginklai beveik visada yra gerai, bet kartais kaimynams del to gali ir nepatikti ;) Kaip jau minejau, reikia mokytis malt liezuviu (arba tarskint klava). H> Maskvoje musiai prasideda JAU 5 turna. Islieka nedaugelis. Va butent. Vieno HW atveju (G+ v1.5), musiai normaliai prasideda 25-30 turnu. Aisku, buna ir isimciu - pavyzdziui, senos saskaitos, geru planetu nebuvimas, kaimynas tave izeide... Taciau patys galutiniai musiai arba, kaip daugelis vadina - Armagedonas, prasideda 40-50 turnu. H> Snekant apie sajungas, tai jos sudaromos jau 0-3 turna. Cia kazkas H> kazkada rase kad neapsimoka sudarineti anksti sajungu, aceit laisvam H> geriau buti... nieko panasaus. Maskvoje nesudaryti sajungos 0-3 turna, H> reiskia tapti lavonu iki 10 turno. Anaiptol neviliojanti alternatyva. Vel gi. Tai tinka dabartinems partijoms Maskvoj, taciau visiskai netinka musu serveriui. Anksciau (iki game50) budavo taip: naujokai sudarinejo sajungas jau 0 turnu, kadangi bijojo, kad juos uzmus veteranai (juokinga vienok, visi naujokai galvoja, kad visi juos nori uzmusti ;)), normalus gi zaidejai sudarydavo sajungas tada, kai turedavo bendra tiklsla, t.y. pergale partijoj arba pasipriesinima kitai sajungai. Aisku, yra ir isimciu, tokiu, kaip is partijos i partija pereinantys alijansai, taciau tokiu yra labai mazai. Noriu tarti pora zodziu apie "senius". Maskvoje jie - G+ sirdis. Be ju G+ nebutu tuo, kuo yra dabar. Savaime suprantama, kad jie daro atitinkama spaudima jaunesnei kartai. Taigi, sie jau nuo pat "mazumes" pazista senius ir juos gerbia. Truputi prisibijo ju, taciau tuo pat metu svajoja tureti toki sajungininka arba priesa. Ir nesvarbu, kad seniai labai retai laimi. Tai turi savo priezastis, bet apie tai kita karta. H> Nezinau kaip zmones zaidzia paskutines musiskese galktikose (mat as H> zaidziu tik game2) bet savo kaimynus lietuviskame G+ susizinojau per 10 H> turnu. Maskvoje tai pilmnai padaroma per 0 turna!!! Tai mane labiausiai H> nustebino. Niekas neslepia savo koordinaciu, visi nori (bent dauguma) H> suzinoti savo kaimynus ir uzmegsti draugiskus santykius. Tam dazniausiai H> naudojami brodcast'ai. Taip, sito gero gauni po penkis ir daugiau kiekvienu turnu (nuo 0 iki 5). O del koordinaciu slepimo - juokingas polinkis. Juk bet kas gali issiaiskinti, atskrides pas tave su dronu. O kai isaiskes, kad slepei svo koordinates, gali pagalvoti, kad esi nesaziningas, o tada jau lauk mirties. Pas mus gi visi labai itarus ;) Savo koordinates laiko karine paslaptim. H> Stai kokia zinute man padare didziuli ispudi. Ji atejo is rases >> ė - ¬Øą ļ ą į , ®« ¢į£® ęļé ļ ¬Øą Ø įÆ®Ŗ®©į⢨. ®¦®, >> ¢ą®, ¤ ¦ §¢ āģ į Æ ęØäØįā ¬Ø. ė ÆąØ§ė¢ ¬ ®ź¤ØØāģįļ >> ¢į į¢ā«ė ᨫė ķ⮩ £ « ŖāØŖØ Æ®¤ ®¤Ø¬ § ¬¬. , ᫨ >> Æ® ¤®Øāįļ, ¤ āģ ®© ā¬ė¬ ᨫ ¬, Ŗ®ā®ąėå Æą¤®įā ā®ē®. ė >> å®ā«Ø ė « ¤Øāģ ¬Øąė ®ā®čØļ į čØ¬Ø į®į¤ļ¬Ø, ¤ Ø >> ⮫쪮. ᫨ Ŗ®¬ć-ā® Ø§ čØå ¤ąć§© Æ® ¤®Øāįļ Æ®¬®éģ >> ¤«ļ ®āą ¦Øļ ā¬ėå ᨫ - § ©ā, ēā® ¬ė ¢į£¤ £®ā®¢ė >> Æą¤®įā ¢Øāģ... Saint. Pirmas taip vadinamo chiainiko pozymis - siulyti amzina taika ir draugyste, paremti drauga nelaimeje ir t.t. Va tokie ir sudarineja sajungas pirmais turnais. Normalus zaidejas parasytu mazdaug tokio stiliaus zinute: "Prasyciau atsiliepti rases, gyvenancias 40 svm atstumu nuo #13 sistemos. Mes turime daug ka aptarti." Aisku, pasitaiko zaideju su ryskiais literaturiniais talentais. Tokiu zinutes buna ilgos ir nuobodzios, bet turinys buna panasus. Na o po to su tais, kurie atraso, buna sudaromos taikos sutartys n ejimu. Po to prasideda miegaliu ir kvailiu medziojimas, o paskui jau ir pasyvesniu arba labai aktyviu kaimynu virskinimas ;) H> Tai galbut tiek apie zaidimo stiliu. A, tiesa vienas idomus dalykas H> atsitiko. Manau jis nera iprastas net pacioje Maskvoje. Isiliepsnojus H> karui tarp manes ir LordofChaos vyko visokie diplomatiniai veiksniai H> (tegul kalbininkai mane pataiso :)), kuriu metu as ciut LordOfChaos H> nesupykdziau su ju sajungininkais. Nu jau nu jau ;) Noreciau isgirsti tokia istorija. Mano adresa galit matyti antrasteje. H> LordOfChaos taip pat norejo atmusti mane nuo sajungininku, bet nepavyko. H> Ir jisai (LordOfChaos) nuprende mane naikinti visose galaktikose, kur H> tik jam pavyks mane rasti!!! Ir stai mes susitikome game57. As palaikiau H> jo ideja. Taigi, dabar mes musimes, kur tik susitiksime :) Tai gana H> idomu, bent man patiko. Siaip LordOfChaos nera naujokas, ir man labai keista, kad jis taip nusprende. H> O dabar pora zodziu apie bendravimo kultura. Ne viename GT numeryje buvo H> pastebeta, kad siuo atzvilgiu pas mus ne kokie popieriai. Taciau H> Maskvoje yra visikai kitaip. Net arsiausi priesai, kaip as ir H> LordOfChaos nesam nei viename laiske pasiunte vienas kito patys zinote H> kur. Sis LordOfChaos laiskas labiau sunervavo Va butent. Kiek kartu as rasiau, kad tai garbes dalykas kreiptis vienas i kita Jus, o ne tu. O siusti savo priesininka i kuri nors gala - tai visiskas saves negerbimas. Noreciau, kad GMas tokius zaidejus atjungtu nuo G+ - tegu mokosi bendravimo kulturos. Dar karta kartoju - Jusu sekme priklauso nuo Jusu paciu. Nesvarbu, kad Jus nemokat kariaut ar vystytis, statyti laivu, strategiskai mastyt. Vikas ateina su laiku ir patyrimu. Svarbu noras ir sugebejimas pateikti save kitiems. Jei Jus pasirodysit kaip malonus pasnekovas ar siaip geras zmogus (t.y. laikantis duota zodi, sugebantis pasakyti tiesa tada, kada reikia ir pan.) - Jus gyvensit gana ilgai. Kitas reikalas, jei Jus norit turet kruva priesu. Bet ir tada neverta keikti savo priesininko ar zeminti ji. Kovoti su stipriu, protingu ir mandagiu priesininku - didziausias malonumas. Elkites su kitais taip, kaip noretumete, kad kiti su Jumis taip elgtusi. Ir dar viena dalykas - mokekit pralaimeti. H> Apie toki dalyka, kaip sajungos isdavima ir snekos ngali buti. As Deja ne. Daznai buna, kad zaidimui einant i pabaiga pradeda kovoti buvusieji sajunginikai. Sajungininko isdavimas - ne toks jau retas reiskinys. H> REUNION (LordOfChaos sajunginike) ir ne tik as buvo siulomi pasakiski O sito veikejo tai tik antroji partija ;) H> turtai. Jiems net neapsimokejo pulti, nes turejo planetu, kurias galejo H> vystytis, bet mane puole vien todel, kad buvo LordOfChaos H> sajungininke!!!! Sajungos nario nuomone bei pageidavimai yra iskeliami H> iki padebesiu. Pagalba niekada neatsakoma. Kitos sajungininkes H> interesai yra visada pirmoje vietoje! O cia tai teisybe. Sajungininko interesai visada turi buti pirmoje vietoje. Kitaip sajunga nera verta nei skatiko. H> Informacijos keitimasis yra taip labai greitas ir efektyvus. Nieko H> niekada nereikia raginti, jeigu kas ka isniukstinejo, tuoj pat buna H> viskas pranesta. Kartais net galrepais apsikeicia! Visi veiksmai yra H> suderinti iki smulkmenos. Niekas nesielgia Na o su situo as nesutinku. Visur yra ivairiu zmoniu. Jeigu kas nors pamete informacijos, tai dar nereiskia, kad jis jau bus geras sajungininkas ar panasiai. Paprasciausiai taip siekiama savu tikslu. Neuzmirskit, kad G+ yra vadinama virtualia realybe. Prisede prie galrep'o uzmirskit, kad tai tik zaidimas. Stenkites ilysti i kiekvieno rases lyderio kaili ir nuspeti jo veiksmus, kai darysit ejima. H> savavaliskai. Aisku tam turi reiksmes ir tai, kad Maskvoje serveris H> skambina zymiai daziniau negu cia. Ten per diena speji issiust laiska, H> gaut atsakyma ir dar karta issiust. Maskvoj serveris veikia kiaura para be sustojimu. Del to jis ir yra sertifikuotas, t.y. mokamas. Taip taip, mokamas. Jei Jus dar nieko nemokejot, tai dar nereiskia, kad to nereiks daryti ir ateityje. Lietuviams nereikia moketi tik todel, kad Lietuvoj nera Relkom'o igalioto atstovo. Greitai GMas zada ivesti nuolatini mokesti. Va tada visiems teks moketi, norint zaist. Dabar gi kiti zmones moka ir uz tokius "veltedzius" kaip mes. Ir ju atsiliepimai apie veltedzius tikrai nera labai draugiski (aisku, yra ir isimciu). Taigi, dziaukites galedami losti NEMOKAMAME LIETUVISKAME serveryje. Ir tik nuo musu priklauso sio serverio ateitis. Manau, jei atsirastu sponsoriu, serveris galetu pradeti dirbti ir istisa para. Tada informacijos kaita labai padidetu... H> Dar vienas dalykas. Maskvoje galima registruoti savo rases pavadininima. H> Manyciau ir cia butu galima ta pati padaryti. Uzregistruota rase turi H> pirmuma pries meuzregistruota, t.y. jei as esu Huckrians ir esu H> uzregisraves rases pavadininma, kitas noredamas uzsiragistruoti tokiu H> paciu pavadininmu paprasciausiai negales. Tai suteikia sansa visoms H> rasems buti skirtingoms. Manau geriausias pvz. yra game3 (jei neklystu) H> kur buvo net trys Warlords. Yra truputi ne taip. Rase gali registruotis bet kokiu pavadinimu. GMas niekuo neisipareigoja. Viska kontroliuoja patys zaidejai. Buvo ir man toks atvejis: atsirado rase, kurios pavadinimas skambejo taip: "VaderWorld". Kaip matote, nelabai panasu (ir copyright'o taisykliu tai nepazeide, taciau...), bet as priverciau jos savinika prizadeti, kad jis daugiau taip nesivadins. O jeigu atsiranda rase, pazeidusi registruotos rases pavadinimo taisykles, tai pagal pirma registruotos rases savininko reikalavima pazeidejo pavadinimas buna pakeiciamas priverstinai. Bet jei, pavyzdziui, Warlords nera registruotas pavadinimas, tai tokiu gali buti kad ir desimt. H> O veliau visiems naudojant tik ta pati rases pavadinima butu galima H> rinkti net geriausia zaideja, tarkim uz laimejima ta rase gautu tiek ir H> tiek balo. Butu idomu zvilgteleti i tokius statistinius duomenis...bet H> cia tik svajos... Speju, kad turejot galimybe zvilgteleti i Orioner'iaus ir SupSup'o sarasus ;) Na, ir kaip ten as? Na o jei rimtai, tai gal ir nieko butu. Bet to turetu imtis koks nors zaidejas, kuris netingetu vartyti GT ir megsta skaiciuoti. H> | Redakcijos komentaras: | H> O kultura, ar galbut zaidimo stilius is tiesu skiriasi. Ir ne delto, kad H> "jie" yra "kitokie". Tiesiog musu zaidejai dar galbut kitaip suvokia H> zaidima, nors nemanau, kad tai yra blogai. Ir galbut neverta pas mus H> idiegineti "ju" zaidimo taisykles ar panasiai. Tai yra kaip kultura, H> kurios pakeisti nereikia - ji pati keisis. O bendravimo kulturos reiketu H> mokytis ir priesa gerbti, Visiskai sutinku. Tiktai patys zaidejai apsprendzia G+ kokybe. Kuo daugiau cia bus PASTOVIU zaideju, tuo G+ bus idomesnis. H> o ne ji keikti ("Tu, @#%#@%, @#%@#%@#%,%@#%@ "). Ir rimtas priesas yra H> gerbiamas ne maziau, nei sajungininkas, kadangi tik geri priesininkai H> padaro zaidima idomu, o zaisti su kruva naujoku idomu nebutu. Del to H> fraze: "Man butu malonu su Jumis susikauti" tenai nieko nestebina. O H> bendravimas kazkuo primena lordu ar bajoru Dabar kaip tik prisiminiau, kad niekaip neisejo pakariaut su Orioner'ium. Neziurint to, kad mes dalyvavom net dvejose bendrose partijose. Vis nebudavo galimybiu pakariaut garbingai, nors jis man pareiske, kad noretu tai padaryt. Ir ne is kersto, paprasciausiai gera, kai zinai, kad kova bus labai idomi. H> O del rases pavadinimo registracijos - tai turbut reikes padaryti. H> Pabandysiu apmesti projekto pavyzdi ir pateiksiu cia. Labai daug vargo ir nereiketu. Uztenka tik isverst rusiskas rases registravimo taisykles. Tuo galiu uzsiimti ir as ;) Ir paskutinis palinkejimas: te neateina v1.605 i Lietuva, nes ji iskraipo pati G+ tiksla kaip toki. Iki kitu susitikimu! WBW - Lord Darth Vader --- Planet Targa, the new seat of the new Empire. _____________________________________________________________________________ _-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ===> From: Player Tikriausiai dauguma G+ zaideju order'ius raso su Galaxy Viewer'iu. Galbut kas nors naudoja ir GV progrmavimo kalba, kuria script'us ir juos sekmingai naudoja? Butu idomu suzinoti pasiekimus sioje srityje. _____________________________________________________________________________ _-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Atmintine ~~~~~~~~~ 1. Straipsnius i GT reikia siusti GM'o adresu, pirmoje eiluteje nurodant is kokios partijos ir rases rasomas straipsnis. 2. Vyksta registracija i naujas partijas. Registracijos tvarka nurodyta taisyklese, tik priminsim, kad BUTINA yra nurodyti norima partijos ejimu dazni - kitaip Jus galite patekti ne i ta partija, kuria norejote, o pretenzijos tokiu atveju priimamos nebus... 3. Klausineti "kada prasides partijos" neverta - tik jai prasidejus visi zaidejai issyk informuojami asmeniskai. 4. "GALAXY PLUS" namu puslapiai laukia Jusu: http://www.soften.ktu.lt/li/~alabur - lietuviska versija http://www.soften.ktu.lt/lo/~alabur - "svepla" versija Iki sekanciu numeriu! _____________________________________________________________________________ _-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ GALAXY TIMES, oficialus GALAXY+ serverio leidinys ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Redakcijos adresas: InterNet: marius@2vm.prien.soros.lt Fido: GALAXY TIMES, 2:470/77.1 Copyright (c) 1996 by GALAXY+ project, Prienai, Lithuania ![]() gtimes01 gtimes02 gtimes03 gtimes04 gtimes05 gtimes06 gtimes07 gtimes08 gtimes09 gtimes10 gtimes11 gtimes12 gtimes13 gtimes14 gtimes15 gtimes16 gtimes17 gtimes18 gtimes19 gtimes20 gtimes21 gtimes22 gtimes23 gtimes24 gtimes25 gtimes26 gtimes27 gtimes28 gtimes29 gtimes30 gtimes31 gtimes32 gtimes33 gtimes34 gtimes35 gtimes36 gtimes37 gtimes38 gtimes39 gtimes40 gtimes41 gtimes42 gtimes43 gtimes44 gtimes45 gtimes46 gtimes47 gtimes48 gtimes49 gtimes50 gtimes51 gtimes52 gtimes53 gtimes54 gtimes55 gtimes56 |
|
![]() | Copyright © by Galaxy+ project, 1996-2013 |