![]() |
| Galaxy Times"Galaxy Times" - didžiausias ir vienintelis daugmaž periodinis lietuviškas galaktikos laikraštis. Į jį rašo daugelis žaidėjų, kiekvienas jo pasirodymas - šventė, o kiekvienas numeris - istorinė vertybė, kuri kruopščiai saugoma. Redakcijos adresas - puslapio apačioje ;)
Nemokamai Viso pasaulio GALAXY+ fanai, vienykites!
~~~~~~~~~
G A L A X Y T I M E S
Lietuvos Galaxy serverio oficialus organas
-----------------------------------------------------------------------------
Nr. 11 (0Bh) 1996 m. rugpjucio 28 d. Prienai, Lietuva
=============================================================================
GameMasterio zodis
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sveiki!
Nepraejo ne dvi savaites - ir mes vel su Jumis. Malonu, kad zaidziat, kad
rasot, kad siulot, kad skaitot :)
Ir po ilgesnes pertraukos - vel nauja partija, jau GAME10. Joje zaidzia 31
rase:
=============================================================================
Galaxy Plus GAME10:
1000Mips Alvai AncientEmpire Batai Bzikai
DarkLords Digitals Dreamland Faraonai Feodalai
Gabber Goblikai G_Queen Invaders komunistai
Kordanai KuKluxKlan Kurmiai LER Moksliukai
OlimpoDievai POWERman Rebels Repai Sektors
Shvelnukai SpaceRangers Thunders UnitedBugs WhiteRace
Zverys
=============================================================================
Partijoje ejimai bus daromi pagal grafika "1-3-5--", o pilnas grafikas
atrodo stai taip:
Pir Ant Tre Ket Pen Ses Sek
-------------------------------------
GAME1: * * 00:01
GAME2: * * 00:01
GAME3: * * 00:01
GAME4: * * 00:01
GAME5: * * 00:01
GAME6: * * * 00:01
GAME7: * * 00:01
GAME8: * * * * * * 00:01
GAME9: * * * 00:01
GAME10: * * * 00:01
-------------------------------------
=============================================================================
Siuo straipsniu as noriu pasiulyti Jums tai, ko Jus prasote jau seniai:
Rasiu Pavadinimu Autorines Teises (C)
Skelbiama Rasiu Pavadinimu registracija. Ji nuo siol veiks kaip padalinys
prie GM'o kanceliarijos, kuri tvarkys imperatoriui artimi asmenys. Rases
pavadinimo registravimas suteikia Jums isskirtine teise i rases pavadinima,
musu serveryje siuo vardu negales vadintis jokia kita rase. Ir tai liecia ne
tik pavadinima, bet ir panasius (prasme ar skambesiu) pavadinimus. Tarkim,
jei uzregistruotas pavadinimas DeathWarriors, tai jokia kita rase negales
vadintis nei DethWarriors, nei WarriorDeath nei dar kazkaip panasiai. Tiesa,
kaip zinote, "skestanciuju gelbejimas yra ju paciu reikalas". Taip ir cia.
Autoriniu teisiu pazeidinejimus turi priziureti patys zaidejai. Jie patys
turetu pareiksti pretenzijas, jei kita rase pasivadino pavadinimu, kuris, ju
manymu pazeidzia uzregistravusios rases teises.
Kaip tai atrodo:
1. Zaidejas, norintis registruoti savo rases pavadinima, turi uz ta rase
zaisti bent vienoje musu serverio partijoje, bei issilaikyti toje partijoje
bent 20 ejimu. Registruojant pavadinima, reikia pateikti tokio turinio
paraiska:
Subj: Rases (C)
------------------------------------------------------------------------
DeathWarriors
GAME5, GAME7
marius@mano.universitetas.lt
Marius Petraitis
Kaunas
15
Programuotojas, nevedes, mokausi mokykloje, megstu DOOM tipo zaidimus
---
Paraiskos formatas turi buti butent toks - ji apdoros programa! Subject
eiluteje reikia irasyti "Rases (C)", laisko pirmoje eiluteje - rases
pavadinima, po to partija(s), kuriose zaidete siuo pavadinimu, adresas,
tikras vardas ir pavarde, gyvenamas miestas (ir salis, jei ne Lietuva),
amzius bei trumpai apie save. Kai kas paraiskose i Galaxy+ isigudrina
tiesiog parasyti "Apie save nerasysiu". Si informacija nera saugumo
archyvams, ji naudojama statistikai, taciau as nepriimsiu paraisku, kuriose
nebus nurodyta sios informacijos. Paraiska turi buti uzbaigta simboliais
"---", kurie reiks paraiskos pabaiga.
2. Programa, apdorojusi paraiska, duoda ja tvirtinti GM'ui, ir jei
paraiska tvarkinga - ji tvirtinama. Zaidejas informuojamas apie paraiskos
priemima ar nepriemima.
3. Rasiu, turinciu (c) sarasas reguliariai spausdinamas "GALAXY TIMES".
4. Zaidejas, turintis (c) ir duodamas paraiska naujai partijai, gali
nenurodyti informacijos apie save. Taciau paraiska gali buti paduota tik is
to adreso, kuris nurodytas (c) registracijos paraiskoje.
Laukiu pasiulymu bei papildymu, o siaip - mechanizmas pradeda veikti :)
_____________________________________________________________________________
_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Konkurso konkursui
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
===> From GAME1: Anarchists
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dar Viena Ideja Konkursui
RASES HERBO KONKURSAS,
gal kam si ideja patiks?
_____________________________________________________________________________
_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
===> From GAME1: Anarchists
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Stai musu GALAXY ANKEDOTAS:
Sutinka Anarchistas Mardaga ir sako:
-Nusiimk dujokauke.
-Tai, kad as be jos.
-Nu ir MORDA...
Ciau NEVYKELIAI :-) (nepykit:-)
_____________________________________________________________________________
_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zinios is zaideju
~~~~~~~~~~~~~~~~~
===> From GAME9: Kelmai
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Siuoje nuotraukoje Didysis Kelmas kviecia visas Game 9 galaktikos rases
gyventi taikiai.
/-------------------------------------------------------------\
|/-------------------------------------------------------------\\
|| ||
|| |\ |\ |\ ||
|| ____ -------___ |\| |/ |/ | ||
|| ---__ -------__ --\ \ | ||
|| |--___--____----____--\ \ / ||
|| | ----___--- | | | ||
|| / +____+ | | \ ||
|| | |____| \ / \ ||
|| / -__ ___--| | | | ||
|| / |\ ----____--- __--| \ / \ ||
|| / \__________-- \ / \ ||
|| -____ ______--- / | ||
|| -------________----- -__ ___--/ ||
|| ------ ||
|\--------------------------------------------------------------/
\---------------------------------------------------------------/
_____________________________________________________________________________
_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
===> From Game5
~~~~~~~~~~~~~~~
BlackMan Race
BlackMan - tai zmones ne juodos odos spalvos, o juodai apsirenge. Nuo
pat rases gyvavimo pradzios nei vienas BlackManas neisivaizdavo, kad butu
galima rengtis ir kitokios spalvos rubais. Ne, jie ne daltonikai - spalvas
skiria, savo planetoj turi, mato ir kitokiu spalvu. Bet rengtis kitokios
spalvos rubais, puosti savo gyvenamas patalpas kitokios spalvos papuosalais,
- tai ne tik ne padoru ir slykstu, tai tiesiog sukvailejimas! Beveik visada
taip issiduoda kitu rasiu snipai.
Taigi is isvaizdos jie atrodo kaip ir visiems pazistami humanoidai, tik
rubai juodi, blyski oda ir hipnotizuojancios juodos akys.
Kaip rase issivyste? Jokiu istoriniu paminklu po planetos gruntu
nerasta, nes jiems islikti trukdo grunto chemine sudetis. Planetoj
dominuojancios dujos yra ne deguonis, bet azotas. Todel planetos reljefo
idubas uzpildes ne vandenilio ir deguonies junginys - H[2]O, o vandenilio ir
azoto junginys - amoniakas NH[3]. Pas BlackMan'us nera taip kaip pas
humanoidus - kad 90% kuno mases sudaro vanduo, pas juos 70% mases sudaro
amoniakas. To pasekoje ju kunai yra kietesni (bet elastingi), o taip pat
delnuose yra po dvi liaukos, pro kurias, iskilus pavojui, gali issvirksti
azoto rugsties. Kuo dar skiriasi BlackMan nuo humanoidu: tai kad jie nera
mirtingi! Jie mirsta arba nuo labai nepalankiu gyvenimo salygu arba uzmusti.
O uzmusti juos nera sunkiau negu humanoidus, gal tik, jei naudosi saltaji
ginkla, reikes smogti stipriau - kunas tai tvirtesnis.
Kai rase issivyste tiek, kad jau galejo skristi i kitas planetas, jos
tikslas buvo trys artimiausios planetos. Viena is ju pasirode esanti
pakankamo dydzio, kad galetu i ja pervezti gyventoju pertekliu, bet problema
- ji buvo gyvenama. Toje planetoje gyveno maza humanoidu rase - Freeman,
kuri dar nebuvo issivysciusi iki to, kad galetu skraidyti tarp planetu.
BlackMan'ai, nenoredami tiesmukisko puolimo (kad nebutu nuostoliu) pradejo
atvezinet savo snipus. Kaip zinot, jie nuo humanoidu beveik nesiskyre, bet,
veliau, kai Freeman'ai jau suprato, kad tai tikrai kitos rases atstovai ir
kad ta rase nusiteikusi atimti is ju gimtaja planeta, ir pradejo kova pries
juos, gana lengvai atskirdavo BlackMan'us is juodu rubu, nes patys pradejo
nebenesioti juodos spalvos drabuziu. Bet jau buvo per velu - BlackMan'ai jau
zinojo visas ju technologijas, visus gamybos centrus, labai daugelyje
gyvybiskai svarbiu vietu turejo savu zmoniu. Todel po metu nuo to laiko, kai
Freeman'ai paskelbe kara paslaptingiems atvykeliams ir po tryju metu nuo to
laiko kai BlackMan pradejo slapta atvezineti savo snipus, planeta buvo
BlackMan'u - joje neliko nei vieno Freeman'o, senasias gamyklas, industrijos
centrus teko sunaikinti. Jie netiko BlackMan rases daug aukstesniai
technologijai. Todel liekanu ir siuksliu isvezimui labai tiko kita, naujai
atrasta maza planeta, nes i ja BlackMan rase savo zmoniu vezti nesiruose.
BlackMan rases medicina taip issivyste, kad galejo zmonems implantuoti
papildoma atminti, sirdies pakaitala, ir apskritai galejo istatyti bet kokio
organo pakaitala, ir jis nebudavo blogesnis, atvirksciai - net geresnis,
daug geresnis. Negalejo visiskai pakeisti tik smegenu, bet uztat buvo
israsta ir sekmingai naudojama daug priedu jom: papildoma atmintis(iki
500Gb), greicio padidinimas, priedas tiksliesiems skaiciavimams atlikti ir
t.t. Todel ilgainiui atsirado tikri Cyborgai, kuriu beveik visi gyvybiskai
svarbus organai pakeisti dirbtiniais ir kurie pilni ivairiu priedu, pvz.:
smegenim arba akim, kurie is karto nustatydavo judancio objekto greiti,
atstuma iki jo, mase, atpazindavo is kokios medziagos, taip pat temperatura,
spinduoliajama elektromagnetini lauka, turejo savybe matyti nakti ir daugeli
kitu naudingu funkciju.
Savaime aisku, kai atsirado pirmieji cyborg'ai, BlackMan'ai pasiskirste
i dvi stovyklas: vieni buvo pries tokius dakykus ir pries, kad ju
visuomeneje butu Cyborgai, kurie ir jega ir protiniais sugebejimais buvo
pranasesni uz juos, o kiti tik uz tai ir patys trosko tapti Cyborgais.
Kadangi BlackMan rase visada garsejo kaip ieskanti (ir surandanti)
kompromisu, tai, kai jau Cyborgu skaicius isaugo ir tuo paciu padidejo
nesutarimu, buvo nuspresta sitai rase issiskirti. Zmones pasilieka savo
planetose, o Cyborgai bei norintys jais tapti, iskrenda kur tik sirdis
geidzia. Taip buvo isvengta bereikalingo karo tarp tos pacios rases zmoniu
ir Cyborgu. Zmoniu valdovas pasilieka tas pats, o kadangi tarp cyborgu
renkant valdova atsirado net trys patys geriausi, sumaniausi, ir norintys
vadovauti, buvo pagaminti trys dideli kosminiai laivai, kokio didumo dar per
visa vystimasi niekas nemate. Kiekvienas is ju talpino po 125 kolonistu vnt.
ir po 1000 pramones vnt. Ir isskrido jie i 7,8,9 Galaktikas. Naujoji rase
vadinasi BlackCyborg, tai rodo, kad kilusios is BlackMan rases, bet tai jau
nebe zmones, o Cyborgai.
Black
_____________________________________________________________________________
_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
===> From GAME3,GAME5: EvilGeniuses
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> ===> From Game2: Huckrians
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> GALAXY PLUS Maskvoje
>
> Snekant apie sajungas, tai jos sudaromos jau 0-3 turna. Cia kazkas kazkada
>rase kad neapsimoka sudarineti anksti sajungu, aceit laisvam geriau buti...
>nieko panasaus. Maskvoje nesudaryti sajungos 0-3 turna, reiskia tapti lavonu
>iki 10 turno. Anaiptol neviliojanti alternatyva.
Va cia as jau neiskenciau ir ikisau savo trigrasi: as noriu patikslinti -
cia dazniausiai sudaromos ne _sajungos_ (nors buna isimciu, jei susitinka jau
pazystami veikejai), o taikos. O taika ir sajunga skiriasi. Ir as garantuoju,
kad norint dagyventi iki 10 turno nereikia duoti kazkokiu isipareigojimu.
> O dabar pora zodziu apie bendravimo kultura. Ne viename GT numeryje buvo
>pastebeta, kad siuo atzvilgiu pas mus ne kokie popieriai. Taciau Maskvoje
>yra visikai kitaip. Net arsiausi priesai, kaip as ir LordOfChaos nesam nei
>viename laiske pasiunte vienas kito patys zinote kur. Sis LordOfChaos
Teisingai. As pritariu ir issakysiu savo nuomone siuo klausimu: Ten
kiekvienas stengiasi susidaryti imidza ir ji islaikyti. Ir, zinoma,
ispudinga imidza. Rasiu lyderiai daznai visose partijose losia vienu
pavadinimu (nesakau kad 100% bet..) ir stengiasi issilaikyti garbingoje
vietoje.
O jei nori, kad tave gerbtu - turi gerbti kitus. Jei tu karys - buk
vyras. O jei tu pradesi laidyti gerkle, koliotis bei meluoti tai zinai...
geriau keisk pavadinima ir maldauk GM'o, kad i istorija taves neirasytu.
Arba, jei silpni nervai - pamirsk G+.
> Dar vienas dalykas. Maskvoje galima registruoti savo rases pavadininima.
>Manyciau ir cia butu galima ta pati padaryti. Uzregistruota rase turi
>pirmuma pries meuzregistruota, t.y. jei as esu Huckrians ir esu uzregisraves
>rases pavadininma, kitas noredamas uzsiragistruoti tokiu paciu pavadininmu
>paprasciausiai negales. Tai suteikia sansa visoms rasems buti skirtingoms.
>Manau geriausias pvz. yra game3 (jei neklystu) kur buvo net trys Warlords.
Taip, ten daugelis rasiu turi (C), kuris draudzia kitam savo rase
pavadinti taip pat ar net panasiai. Pvz., kai Maskvoje dar losiau uz
Berserkers, atsirado viena rase pavadinimu Bersekers. Atrodo viskas tvarkoj.
Skiriasi viena raide. Taciau kad ir nenorejo, teko jam pasikeisti
pavadinima.
> O veliau visiems naudojant tik ta pati rases pavadinima butu galima rinkti
>net geriausia zaideja, tarkim uz laimejima ta rase gautu tiek ir tiek balo.
>Butu idomu zvilgteleti i tokius statistinius duomenis, bet cia tik svajos.
Na nebutinai naudoti ta pati, taciau ten, Maskvoje Galaxy Times
numeriuose daznai buna imesta visu rasiu istorija: kokia rase kurioj
partijoj lose, kuriose islose, kuriose isliko iki zaidimo pabaigos raporte,
is kokio i koki rases pavadinima keite ir t.t. Zodziu, niekur nepasislepsi.
Visi gali suzinoti tavo praeiti. Taip pat spausdinami visu losusiu rasiu
geriausi reitingai. Taip pat yra didele Gineso rekordu knyga ir dar daug
daug visko, ko pas mus nera.
Geriausiai pasiimkit Rusijos GT ir nereikes cia daug sneketi.
Pasiulymas GM'ui:
Padaryti Copyright (C) rasems.
Vesti rasiu istorija.
Visiems sekmes galaktikoje. IKI!
Su pagarba,
Gelezinis
_____________________________________________________________________________
_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
===> From GAME2: Huckrians
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rasiu reitingai
Sveiki visi,
kiek prisimenate as paskutini karta siuliau ivesti rasiu registracija, o
paskui svajojau apie bendrus rasiu reitingus.
GM'ui pritarus ir man kiek pamascius (o as tokiu dalykus megstu) priejau
isvados, kad bendrus rasiu reitingus galima pradeti kad ir nuo sekancio
Galaxy Times numerio.
Stai kas reikalinga:
1. Ivesti rasiu registracija.
2. Uzregistruoti rase. Vienas zaidejas gali registruoti tik viena rase. Ir
tik registruotos rases gales patekti i bendra rasiu reitinga.
3. Kadangi dar nei viena partija nesibaige, tai uzregistravus rase siusti
GM'ui (ar jo patiketam asmeniui) savo pasiekimus galaktikoje mazdaug tokia
forma(aisku rasiu valdovai turi tarpusavyje susitarti ar istikruju dviese
sunaikino rase, nes gali atsitikti taip, kad ir trecia gali pareiksti
pretenzijas. Taip pat patartina nesukciauti, nes sudejus atsiustas zinias
matysis, kas persistenge :) ):
Game2. Huckrians ir Barbarai sunaikino Paukshcius.
Is viso zaidziu-suzaidziau vienoje (dviejose, trijose.....) partijose
Kiekviena karta, ka nors sunaikinus siusti tokios formos pareiskima. Pagal
tai galima sudaryti rasiu reitingus. Uz rases sunaikinima duoti "1", t.y jei
viena rase sunaikino dvi rases, tai jos gaus po 0.5, jei trys, tai 0.33. Uz
pergale galaktikoje skirti 10. Tarkime imame standartine padeti: zaidima
laimejo keturios rases, tai jos gaus po 2.5. Kad reitingas butu realus (nes
vieni zaidzia trijose partijose, o kiti - vienoje) ir zaidziantys trijose
partijose neatsiplestu, tai reitinga dalinti is zaidziamu-suzaistu partiju
skaiciaus. Kad reitingas nuobodziai kiekviena karta nekiltu, siulau ivesti
ir reitinga musancia taisykle: tarkime, jei rase iskrenta is zaidimo
anksciau nei 15 turnas (riba galima keisti), tai ji gauna "-1".
Manau kiekvienam butu idomu pasiziureti, kaip einasi bendroje saskaitoje.
Todel laukiu GM'o, bei jusu pritarimo :)
Haris
/=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
| Redakcijos komentaras:
|
Turbut neverta skelbti reitingo pagal isnestas rases, (Juk jei A rase
isnese 10 rasiu, o rase B - rase A, tai kuris is ju stipresne?), tai turetu
atspindeti nugaletoju arba islikusiu iki paskutiniu ejimu parasyta partijos
istorija, netgi reitingas pagal pramone yra laikinas - viska lemia tik
partiju pabaiga, nes gali rase tureti ir daugybe pramones ir technologijos
lygius gerus, o kita, atvaziavus i svecius tik te, te ir dingo pramone... :)
Mano pasiulymas butu toks: Galima laikrastyje skelbti laikinus (tai yra
atspindinciuos dabartine padeti partijoje) bei pastovius (pagal partijos
pabaigimo rezultatus) reitingus. Kol kas galima sudarineti tik laikinuosius
reitingus, nes dar nei viena partija nesibaige, (nors kai kuriuos jau
persiverte i antraja puse) ir pagal tai paskaiciuoti rases bendra reitinga.
Jei yra _rimtai_ nusiteikusiu tai daryti (darbas tikrai didelis ir
reikalaujantis laiko) - kreipkites i redakcija, turiu pasiulymu :)
|
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=/
_____________________________________________________________________________
_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
===> from GAME3,GAME4,GAME5: DarkLords
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Tik kvailys mokosi is savo
klaidu"
Rytieciu patarle
Darth Vader welcomes You!
Na stai as ir vel cia. Sugrizes perverciau kelis paskutinius GT numerius.
Turiu pasakyti, kad kai kurie is ju - nieko gero. Bet tai ne GMo kalte, o
musu, visu tu, kurie losia G+. Na bet as si karta ne apie tai. Paskutiniame
(10) GT numeryje buvo straipsnis, kuri as siek tiek noreciau pakomentuoti.
Stai jis:
H> ===>> From Game2: Huckrians
H> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
H> GALAXY PLUS Maskvoje
H> Sveiki galaksieciai, manau visai verta pasneketi apie musu kaimynus
H> (Maskvoje) Tuo labiau, kad lietuviskas ir maskvietiskas variantas,
H> ir net pats zaidimo stilius, bei kultura skiriasi. Kadangi
O skiriasi jie del to, kad Maskvoj serveris jau veika pora metu, o pas mus
- dar tik keli menesiai. Maskvoj jau susidare savas dalyviu (arba "seniu")
ratas. Be ju Maskvos G+ butu lygiai toks pats, kaip kad dabar yra pas mus.
Visi (beveik visi) naujokai lygiuojasi arba bando lygiuotis i tuos senius.
Aisku, negalima sakyti, kad santykiai tarp visu zaideju yra puikus. Taciau
apie tai bus zemiau.
H> Gal pirmiausia apie taisykles ir zaidimo stiliu. As kolkas zaidziu tik
H> game54 ir game57, todel gali buti, kad mano pastebejimai yra klaidingi.
H> Tikiuosi GM'as mane papildys ar pataisys.
Butent klaidingi. O kodel - ziureti zemiau.
H> Kaip jus zinote, Makvoje duodamos net trys planetos: viena-1000 ir
H> dvi-500. Ir tarp ju atstumai svyruoja tarp 5-15 sv.
Tiksliau pasakius, taip atsitiko nuo game50, t.y. pries kokius tris
menesius. GMas paprasciausiai nieko neperspejes paeme ir pakeite pradines
salygas (Maskvos GMas yra kartu ir G+ autorius, jei kas nezino). Kilo
dideles diskusijos del sio pakeitimo. As esu pries tokias pataisas.
Argumentai - zemiau.
H> Apskritai, Maskvoje yra labai dideli atstumai tarp planetu. Dazniausiai
H> isskrides su transportu i planeta esancia uz 30-40 sv. dar speji ja
H> kolonizuoti.
;) Kai kuriose partijose mano valdu skersmuo siekia 100-150 svm.
H> Dar pradzioje duodamos trys planetos stipriai keicia zaidimo stiliu, nei
H> pvz. pas mus. Zaidejai pradzioje tobulina drive'us. Kartais net iki
H> 3.00. Kova uz buvi yra zymiai ziaurene negu pas mus. Jeigu zaidejas
H> neturi ko kolonizuoti (o taip atsitinka labai daznai), jis statosi
H> laivyna, stengiasi sudaryti sajunga ir uzpulti kaimyna kuris turi
H> sakykime 10 planetu. Taip man atsitiko ir
Butent. Kol G+ pradzioje yra tik viena planeta, viskas panasu i koki nors
sena, gerai zinoma geima (pvz.: Master of Orion, Civilization ir kt.). Kaip
zinome, didzioji dalis zaideju skirstoma i dvi kategorijas: kareiviai ir
ekonomistai. Ekonomistai nuo pat pradziu skrupulingai planuoja savo
strategija. Jie bando pasiekti kuo didesniu ekonominiu aukstumu, zinodami,
kad ateityje tas labai pravers, kai ateis laikas itakos zonu pasidalinimui.
Dazniausiai jie bando taikiais budais (liezuvio pagalba ;)) isygyti nauju
teritoriju. Kaip faktas, turi nedideli aukstu technologiju laivyna.
Kareiviai gi apie kolonizacija galvoja tik zaidimo pradzioje. Jiems
kariavimas suteikia daugiau malonumo nei diplomatines vingrybes. Labai
daznai "pakisa" kaimyno arba sajungininko galva po kirviu. Dazniausiai turi
dideli, ivairiu tech. lygiu laivyna. Taciau turi daugiau planetu, bet maziau
pramones nei ekonomistai.
Sie apibrezimai nebutinai turi atitikti kiekviena galaksikieti. Tai
paprasciausi zaideju grupiu apibudinimai. Tarp ju, kaip ir tarp visu zmoniu,
gali buti tiek istikimu sajungininku ir draugu, tiek ir isdaviku bei sukciu
;) Tai va, Maskvos GMas, pakeisdamas taisykles, nieko blogo negalvojo. Jam
paprasciausiai patiko toks variantas ir jis nutare ji isbandyti. Juk,
galvojo jis, bus galima zymiai sutrumpinti partijos ilgi. Pradine
kolonizacijos stadija jau ivykdyta - juk viskas paskui eis greiciau. Blogai
tiktai, kad jis pries tai nepasitare su zaidejais, ar bent jau nepranese
jiems is anksto.
O dabar pabandysiu pateikti sio pakeitimo pliusus ir minusus. Triju
planetu sistema suteikia dideli malonuma kareiviams. Juk galima daug
greiciau uzmusti kaimyna ir pasiimti jo teritorijas. Jeigu viena rase
uzpuola kitos dvi - mirtis garantuota. Juk dvigubai padideja abieju pusiu
laivynas, taciau besiginanciam dabar jau reikia ginti tris planetas, o ne
viena. Be to, dabar jau jis negali statyti vien tiktai stovincius laivus. O
bent jau vienos, kad ir 500 planetos praradimas - didelis minusas zaidimo
pradzioje. Po to seka garantuota mirtis. Kaip matom, laimi tas, kas
greiciau susitaria su kaimynu ir nuvaziuoja musti kito. Kitaip neimanoma -
labai jau arti vienas kito zaidejai randasi. Pliusai gali buti tik tokie,
kad zaidimo pradzioje galima gamyba padalinti i tris dalis. Be to, rysium
su aktyviais kariniais veiksmais partija sutrumpeja koki 20-cia ejimu. Siaip
ar taip, man toks variantas labai nepatinka, nes as vertimu pati procesa, o
ne jo pasekmes.
H> puls zaidimo pradzioje lenteleje as esu PENKTAS (tik pagalvokit tarp
H> profu)..." Todel, kai buvau uzpultas, neturejau nei vieno karinio laivo!
H> O mane uzpuole greitai, 5 turna. Uzpuole kaimynai LordOfChaos, kurie
H> neturejo kur kelti kolonistu...
Visu pirma - nereikia miegoti. Reikia zinoti apie savo kaimyna viska,
pradedant nuo jo pomegiu, o baigiant jo priesu ir draugu sarasu. O visu
antra - nereikia galvoti, kad cia visi protingesni uz tave. Kai kurie,
galbut, tik daugiau patyre, bet tai ir viskas. Naujoku Maskvoje buna koki
30%, kai tuo tarpu tikru seniu - geriausiu atveju 20%. Visi kiti -
paprasciausi eiliniai zaidejai. Taip kad salygas visi turi vienodas.
H> Taip, kad Maskvoje gaves daug planetu net tik, kad negali sokineti is
H> laimes, bet turi gikluotis ir dziaugtis, kad si turna dar niekas taves
H> neuzpuole.
;) Ginklai beveik visada yra gerai, bet kartais kaimynams del to gali ir
nepatikti ;) Kaip jau minejau, reikia mokytis malt liezuviu (arba tarskint
klava).
H> Maskvoje musiai prasideda JAU 5 turna. Islieka nedaugelis.
Va butent. Vieno HW atveju (G+ v1.5), musiai normaliai prasideda 25-30
turnu. Aisku, buna ir isimciu - pavyzdziui, senos saskaitos, geru planetu
nebuvimas, kaimynas tave izeide... Taciau patys galutiniai musiai arba, kaip
daugelis vadina - Armagedonas, prasideda 40-50 turnu.
H> Snekant apie sajungas, tai jos sudaromos jau 0-3 turna. Cia kazkas
H> kazkada rase kad neapsimoka sudarineti anksti sajungu, aceit laisvam
H> geriau buti... nieko panasaus. Maskvoje nesudaryti sajungos 0-3 turna,
H> reiskia tapti lavonu iki 10 turno. Anaiptol neviliojanti alternatyva.
Vel gi. Tai tinka dabartinems partijoms Maskvoj, taciau visiskai netinka
musu serveriui. Anksciau (iki game50) budavo taip: naujokai sudarinejo
sajungas jau 0 turnu, kadangi bijojo, kad juos uzmus veteranai (juokinga
vienok, visi naujokai galvoja, kad visi juos nori uzmusti ;)), normalus gi
zaidejai sudarydavo sajungas tada, kai turedavo bendra tiklsla, t.y. pergale
partijoj arba pasipriesinima kitai sajungai. Aisku, yra ir isimciu, tokiu,
kaip is partijos i partija pereinantys alijansai, taciau tokiu yra labai
mazai. Noriu tarti pora zodziu apie "senius". Maskvoje jie - G+ sirdis. Be
ju G+ nebutu tuo, kuo yra dabar. Savaime suprantama, kad jie daro atitinkama
spaudima jaunesnei kartai. Taigi, sie jau nuo pat "mazumes" pazista senius
ir juos gerbia. Truputi prisibijo ju, taciau tuo pat metu svajoja tureti
toki sajungininka arba priesa. Ir nesvarbu, kad seniai labai retai laimi.
Tai turi savo priezastis, bet apie tai kita karta.
H> Nezinau kaip zmones zaidzia paskutines musiskese galktikose (mat as
H> zaidziu tik game2) bet savo kaimynus lietuviskame G+ susizinojau per 10
H> turnu. Maskvoje tai pilmnai padaroma per 0 turna!!! Tai mane labiausiai
H> nustebino. Niekas neslepia savo koordinaciu, visi nori (bent dauguma)
H> suzinoti savo kaimynus ir uzmegsti draugiskus santykius. Tam dazniausiai
H> naudojami brodcast'ai.
Taip, sito gero gauni po penkis ir daugiau kiekvienu turnu (nuo 0 iki 5).
O del koordinaciu slepimo - juokingas polinkis. Juk bet kas gali
issiaiskinti, atskrides pas tave su dronu. O kai isaiskes, kad slepei svo
koordinates, gali pagalvoti, kad esi nesaziningas, o tada jau lauk mirties.
Pas mus gi visi labai itarus ;) Savo koordinates laiko karine paslaptim.
H> Stai kokia zinute man padare didziuli ispudi. Ji atejo is rases
>> ė - ¬Øą ļ ą į , ®« ¢į£® ęļé ļ ¬Øą Ø įÆ®Ŗ®©į⢨. ®¦®,
>> ¢ą®, ¤ ¦ §¢ āģ į Æ ęØäØįā ¬Ø. ė ÆąØ§ė¢ ¬ ®ź¤ØØāģįļ
>> ¢į į¢ā«ė ᨫė ķ⮩ £ « ŖāØŖØ Æ®¤ ®¤Ø¬ § ¬¬. , ᫨
>> Æ® ¤®Øāįļ, ¤ āģ ®© ā¬ė¬ ᨫ ¬, Ŗ®ā®ąėå Æą¤®įā ā®ē®. ė
>> å®ā«Ø ė « ¤Øāģ ¬Øąė ®ā®čØļ į čØ¬Ø į®į¤ļ¬Ø, ¤ Ø
>> ⮫쪮. ᫨ Ŗ®¬ć-ā® Ø§ čØå ¤ąć§© Æ® ¤®Øāįļ Æ®¬®éģ
>> ¤«ļ ®āą ¦Øļ ā¬ėå ᨫ - § ©ā, ēā® ¬ė ¢į£¤ £®ā®¢ė
>> Æą¤®įā ¢Øāģ... Saint.
Pirmas taip vadinamo chiainiko pozymis - siulyti amzina taika ir draugyste,
paremti drauga nelaimeje ir t.t. Va tokie ir sudarineja sajungas pirmais
turnais. Normalus zaidejas parasytu mazdaug tokio stiliaus zinute:
"Prasyciau atsiliepti rases, gyvenancias 40 svm atstumu nuo #13 sistemos.
Mes turime daug ka aptarti."
Aisku, pasitaiko zaideju su ryskiais literaturiniais talentais. Tokiu
zinutes buna ilgos ir nuobodzios, bet turinys buna panasus. Na o po to su
tais, kurie atraso, buna sudaromos taikos sutartys n ejimu. Po to prasideda
miegaliu ir kvailiu medziojimas, o paskui jau ir pasyvesniu arba labai
aktyviu kaimynu virskinimas ;)
H> Tai galbut tiek apie zaidimo stiliu. A, tiesa vienas idomus dalykas
H> atsitiko. Manau jis nera iprastas net pacioje Maskvoje. Isiliepsnojus
H> karui tarp manes ir LordofChaos vyko visokie diplomatiniai veiksniai
H> (tegul kalbininkai mane pataiso :)), kuriu metu as ciut LordOfChaos
H> nesupykdziau su ju sajungininkais.
Nu jau nu jau ;) Noreciau isgirsti tokia istorija. Mano adresa galit matyti
antrasteje.
H> LordOfChaos taip pat norejo atmusti mane nuo sajungininku, bet nepavyko.
H> Ir jisai (LordOfChaos) nuprende mane naikinti visose galaktikose, kur
H> tik jam pavyks mane rasti!!! Ir stai mes susitikome game57. As palaikiau
H> jo ideja. Taigi, dabar mes musimes, kur tik susitiksime :) Tai gana
H> idomu, bent man patiko.
Siaip LordOfChaos nera naujokas, ir man labai keista, kad jis taip
nusprende.
H> O dabar pora zodziu apie bendravimo kultura. Ne viename GT numeryje buvo
H> pastebeta, kad siuo atzvilgiu pas mus ne kokie popieriai. Taciau
H> Maskvoje yra visikai kitaip. Net arsiausi priesai, kaip as ir
H> LordOfChaos nesam nei viename laiske pasiunte vienas kito patys zinote
H> kur. Sis LordOfChaos laiskas labiau sunervavo
Va butent. Kiek kartu as rasiau, kad tai garbes dalykas kreiptis vienas i
kita Jus, o ne tu. O siusti savo priesininka i kuri nors gala - tai visiskas
saves negerbimas. Noreciau, kad GMas tokius zaidejus atjungtu nuo G+ - tegu
mokosi bendravimo kulturos. Dar karta kartoju - Jusu sekme priklauso nuo
Jusu paciu. Nesvarbu, kad Jus nemokat kariaut ar vystytis, statyti laivu,
strategiskai mastyt. Vikas ateina su laiku ir patyrimu. Svarbu noras ir
sugebejimas pateikti save kitiems. Jei Jus pasirodysit kaip malonus
pasnekovas ar siaip geras zmogus (t.y. laikantis duota zodi, sugebantis
pasakyti tiesa tada, kada reikia ir pan.) - Jus gyvensit gana ilgai. Kitas
reikalas, jei Jus norit turet kruva priesu. Bet ir tada neverta keikti savo
priesininko ar zeminti ji. Kovoti su stipriu, protingu ir mandagiu
priesininku - didziausias malonumas. Elkites su kitais taip, kaip
noretumete, kad kiti su Jumis taip elgtusi. Ir dar viena dalykas - mokekit
pralaimeti.
H> Apie toki dalyka, kaip sajungos isdavima ir snekos ngali buti. As
Deja ne. Daznai buna, kad zaidimui einant i pabaiga pradeda kovoti
buvusieji sajunginikai. Sajungininko isdavimas - ne toks jau retas
reiskinys.
H> REUNION (LordOfChaos sajunginike) ir ne tik as buvo siulomi pasakiski
O sito veikejo tai tik antroji partija ;)
H> turtai. Jiems net neapsimokejo pulti, nes turejo planetu, kurias galejo
H> vystytis, bet mane puole vien todel, kad buvo LordOfChaos
H> sajungininke!!!! Sajungos nario nuomone bei pageidavimai yra iskeliami
H> iki padebesiu. Pagalba niekada neatsakoma. Kitos sajungininkes
H> interesai yra visada pirmoje vietoje!
O cia tai teisybe. Sajungininko interesai visada turi buti pirmoje vietoje.
Kitaip sajunga nera verta nei skatiko.
H> Informacijos keitimasis yra taip labai greitas ir efektyvus. Nieko
H> niekada nereikia raginti, jeigu kas ka isniukstinejo, tuoj pat buna
H> viskas pranesta. Kartais net galrepais apsikeicia! Visi veiksmai yra
H> suderinti iki smulkmenos. Niekas nesielgia
Na o su situo as nesutinku. Visur yra ivairiu zmoniu. Jeigu kas nors
pamete informacijos, tai dar nereiskia, kad jis jau bus geras sajungininkas
ar panasiai. Paprasciausiai taip siekiama savu tikslu. Neuzmirskit, kad G+
yra vadinama virtualia realybe. Prisede prie galrep'o uzmirskit, kad tai tik
zaidimas. Stenkites ilysti i kiekvieno rases lyderio kaili ir nuspeti jo
veiksmus, kai darysit ejima.
H> savavaliskai. Aisku tam turi reiksmes ir tai, kad Maskvoje serveris
H> skambina zymiai daziniau negu cia. Ten per diena speji issiust laiska,
H> gaut atsakyma ir dar karta issiust.
Maskvoj serveris veikia kiaura para be sustojimu. Del to jis ir yra
sertifikuotas, t.y. mokamas. Taip taip, mokamas. Jei Jus dar nieko
nemokejot, tai dar nereiskia, kad to nereiks daryti ir ateityje. Lietuviams
nereikia moketi tik todel, kad Lietuvoj nera Relkom'o igalioto atstovo.
Greitai GMas zada ivesti nuolatini mokesti. Va tada visiems teks moketi,
norint zaist. Dabar gi kiti zmones moka ir uz tokius "veltedzius" kaip mes.
Ir ju atsiliepimai apie veltedzius tikrai nera labai draugiski (aisku, yra
ir isimciu). Taigi, dziaukites galedami losti NEMOKAMAME LIETUVISKAME
serveryje. Ir tik nuo musu priklauso sio serverio ateitis. Manau, jei
atsirastu sponsoriu, serveris galetu pradeti dirbti ir istisa para. Tada
informacijos kaita labai padidetu...
H> Dar vienas dalykas. Maskvoje galima registruoti savo rases pavadininima.
H> Manyciau ir cia butu galima ta pati padaryti. Uzregistruota rase turi
H> pirmuma pries meuzregistruota, t.y. jei as esu Huckrians ir esu
H> uzregisraves rases pavadininma, kitas noredamas uzsiragistruoti tokiu
H> paciu pavadininmu paprasciausiai negales. Tai suteikia sansa visoms
H> rasems buti skirtingoms. Manau geriausias pvz. yra game3 (jei neklystu)
H> kur buvo net trys Warlords.
Yra truputi ne taip. Rase gali registruotis bet kokiu pavadinimu. GMas
niekuo neisipareigoja. Viska kontroliuoja patys zaidejai. Buvo ir man toks
atvejis: atsirado rase, kurios pavadinimas skambejo taip: "VaderWorld".
Kaip matote, nelabai panasu (ir copyright'o taisykliu tai nepazeide,
taciau...), bet as priverciau jos savinika prizadeti, kad jis daugiau taip
nesivadins. O jeigu atsiranda rase, pazeidusi registruotos rases pavadinimo
taisykles, tai pagal pirma registruotos rases savininko reikalavima
pazeidejo pavadinimas buna pakeiciamas priverstinai. Bet jei, pavyzdziui,
Warlords nera registruotas pavadinimas, tai tokiu gali buti kad ir desimt.
H> O veliau visiems naudojant tik ta pati rases pavadinima butu galima
H> rinkti net geriausia zaideja, tarkim uz laimejima ta rase gautu tiek ir
H> tiek balo. Butu idomu zvilgteleti i tokius statistinius duomenis...bet
H> cia tik svajos...
Speju, kad turejot galimybe zvilgteleti i Orioner'iaus ir SupSup'o sarasus
;) Na, ir kaip ten as? Na o jei rimtai, tai gal ir nieko butu. Bet to turetu
imtis koks nors zaidejas, kuris netingetu vartyti GT ir megsta skaiciuoti.
H> | Redakcijos komentaras: |
H> O kultura, ar galbut zaidimo stilius is tiesu skiriasi. Ir ne delto, kad
H> "jie" yra "kitokie". Tiesiog musu zaidejai dar galbut kitaip suvokia
H> zaidima, nors nemanau, kad tai yra blogai. Ir galbut neverta pas mus
H> idiegineti "ju" zaidimo taisykles ar panasiai. Tai yra kaip kultura,
H> kurios pakeisti nereikia - ji pati keisis. O bendravimo kulturos reiketu
H> mokytis ir priesa gerbti,
Visiskai sutinku. Tiktai patys zaidejai apsprendzia G+ kokybe. Kuo daugiau
cia bus PASTOVIU zaideju, tuo G+ bus idomesnis.
H> o ne ji keikti ("Tu, @#%#@%, @#%@#%@#%,%@#%@ "). Ir rimtas priesas yra
H> gerbiamas ne maziau, nei sajungininkas, kadangi tik geri priesininkai
H> padaro zaidima idomu, o zaisti su kruva naujoku idomu nebutu. Del to
H> fraze: "Man butu malonu su Jumis susikauti" tenai nieko nestebina. O
H> bendravimas kazkuo primena lordu ar bajoru
Dabar kaip tik prisiminiau, kad niekaip neisejo pakariaut su Orioner'ium.
Neziurint to, kad mes dalyvavom net dvejose bendrose partijose. Vis nebudavo
galimybiu pakariaut garbingai, nors jis man pareiske, kad noretu tai padaryt.
Ir ne is kersto, paprasciausiai gera, kai zinai, kad kova bus labai idomi.
H> O del rases pavadinimo registracijos - tai turbut reikes padaryti.
H> Pabandysiu apmesti projekto pavyzdi ir pateiksiu cia.
Labai daug vargo ir nereiketu. Uztenka tik isverst rusiskas rases
registravimo taisykles. Tuo galiu uzsiimti ir as ;) Ir paskutinis
palinkejimas: te neateina v1.605 i Lietuva, nes ji iskraipo pati G+ tiksla
kaip toki.
Iki kitu susitikimu!
WBW -
Lord Darth Vader
--- Planet Targa, the new seat of the new Empire.
_____________________________________________________________________________
_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
===> From: Player
Tikriausiai dauguma G+ zaideju order'ius raso su Galaxy Viewer'iu.
Galbut kas nors naudoja ir GV progrmavimo kalba, kuria script'us ir juos
sekmingai naudoja? Butu idomu suzinoti pasiekimus sioje srityje.
_____________________________________________________________________________
_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Atmintine
~~~~~~~~~
1. Straipsnius i GT reikia siusti GM'o adresu, pirmoje eiluteje nurodant
is kokios partijos ir rases rasomas straipsnis.
2. Vyksta registracija i naujas partijas. Registracijos tvarka nurodyta
taisyklese, tik priminsim, kad BUTINA yra nurodyti norima partijos ejimu
dazni - kitaip Jus galite patekti ne i ta partija, kuria norejote, o
pretenzijos tokiu atveju priimamos nebus...
3. Klausineti "kada prasides partijos" neverta - tik jai prasidejus visi
zaidejai issyk informuojami asmeniskai.
4. "GALAXY PLUS" namu puslapiai laukia Jusu:
http://www.soften.ktu.lt/li/~alabur - lietuviska versija
http://www.soften.ktu.lt/lo/~alabur - "svepla" versija
Iki sekanciu numeriu!
_____________________________________________________________________________
_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_-~-_
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
GALAXY TIMES, oficialus GALAXY+ serverio leidinys
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Redakcijos adresas: InterNet: marius@2vm.prien.soros.lt
Fido: GALAXY TIMES, 2:470/77.1
Copyright (c) 1996 by GALAXY+ project, Prienai, Lithuania
gtimes01 gtimes02 gtimes03 gtimes04 gtimes05 gtimes06 gtimes07 gtimes08 gtimes09 gtimes10 gtimes11 gtimes12 gtimes13 gtimes14 gtimes15 gtimes16 gtimes17 gtimes18 gtimes19 gtimes20 gtimes21 gtimes22 gtimes23 gtimes24 gtimes25 gtimes26 gtimes27 gtimes28 gtimes29 gtimes30 gtimes31 gtimes32 gtimes33 gtimes34 gtimes35 gtimes36 gtimes37 gtimes38 gtimes39 gtimes40 gtimes41 gtimes42 gtimes43 gtimes44 gtimes45 gtimes46 gtimes47 gtimes48 gtimes49 gtimes50 gtimes51 gtimes52 gtimes53 gtimes54 gtimes55 gtimes56 |
Copyright © by Galaxy+ project, 1996-2013 |